Forum > Accent

Dobór felg

<< < (12/19) > >>

Mimix:

--- Cytat: "Erebus" ---Wez tylko pod uwage fakt ze ten samochod ma 10-11s do 100 km/h z silnikiem 1.3 75km. Inny fakt ze wspomniany civic na 15 zostanie widocznie wyprzedzony przez takiego sameog na 13calowych kolach (400m)
--- Koniec cytatu ---

--- Cytat: "Erebus" ---Co do wagi felg - to z przykrością muszę Ci powiedzieć, że się mylisz.
--- Koniec cytatu ---

Niech sobie sa gorsze/lepsze osiagi, ciezsze/lzejsze kolo, wole zeby moje auto wygladalo ladnie :-) nie jestesmy Panowie wyczynowcami dla ktorych te niewielkie odchylki na + lub - sa wielkimi odchylkami jak to ma miejsce w sporcie gdzie walczy sie o kazdym gram i kazde setne sekundy :) nawet jesli auto ma mi spalic 0,5 litra paliwa wiecej to i tak wole swoje Alu :) nie ma sie o co klocic Panowie :)

Wracajac do tematu: ja bym sie skusil na 15 cali i opone 195/50 :) ale staraj sie zachowac srednice calego kola nieodbiegajaca od oryginalu o 2% :) Podobno takie sa zalecenia.

Erebus:
Jeśli już mowa o % i średnicy to różnica wynosi 0,1 % . http://miata.net/garage/tirecalc.html
Oryginał 175/ 70 / 13 zamiennik 195 / 50 / 15. Należy zmienić ustawienie na układ metryczny, wtedy jest to to bardziej czytelne.

A dyskusja faktycznie nie ma sensu ;]
Inaczej: mi podobają się 15'' alufelgi RH o szerokości 7'' na accencie II ( a zwłaszcza w moim :D ) i jeździ mi się na nich bardzo dobrze. Ponad to bardzo mi się podobają na moim samochodzie z szerszymi oponami i jestem z tego zadowolony.
Z mojej strony koniec ;p

Vex:

--- Cytat: "Erebus" ---

Właśnie przypomniała mi się nazwa "felgi z lekkich stopów" :D Z tego co wiem to do nich alu się zaliczają.
--- Koniec cytatu ---


Niestety nie tania tandeta za 1000zl komplet.


--- Cytuj ---
Co do wagi felg - to z przykrością muszę Ci powiedzieć, że się mylisz.
--- Koniec cytatu ---


No coz, gratuluje profesjonalnych felg.

PS.

Lekka alu 15 cali wazy 4-5kg ale to koszt rzedu kilku tysiecy za komplet. Przecietny kloc powszechnie stosowany to z opona to sporo ponad 10kg. Stalowka 13 plus minus to 6kg. Wez poczytaj troche, bo piszesz bzdury...

Mimix:

--- Cytat: "Vex" ---Erebus napisał/a:

Właśnie przypomniała mi się nazwa "felgi z lekkich stopów" Z tego co wiem to do nich alu się zaliczają.

Niestety nie tania tandeta za 1000zl komplet.
--- Koniec cytatu ---

Tak sie potocznie przyjelo mowic ;-)



--- Cytat: "Vex" ---Cytat:
Co do wagi felg - to z przykrością muszę Ci powiedzieć, że się mylisz.


No coz, gratuluje profesjonalnych felg.

PS.

Lekka alu 15 cali wazy 4-5kg ale to koszt rzedu kilku tysiecy za komplet. Przecietny kloc powszechnie stosowany to z opona to sporo ponad 10kg. Stalowka 13 plus minus to 6kg. Wez poczytaj troche, bo piszesz bzdury...
--- Koniec cytatu ---

Profesjonalne felgi sa znacznie lzejsze od stalowek czy felg "z lekkich stopow". I malo tego te felgi przewaznie maja duzo wieksza wytrzymalosc. Ciezsza, nieciezsza - w kazdym badz razie ladniejsza :) Ale jakie znaczenie ma ciezar felgi, moze i pogorszy nieco osiagi, ale nie wykorzystuje sie ich za kazdym razem gdy sie jedzie w 100%.

Wracajac do tematu: Jesli zamiennik nie bedzie mial znacznej odchylki w srednicy, to to czy bedzie obcierac i wystawac poza nadkole zalezy tylko i wylacznie od ET felgi :) W standardzie Accent ma ET 46 wiec mysle ze 35 powinno ladnie wysadzic kola na zewnatrz ale przy jednoczesnym zachowaniu umiaru i spokoju o nieobcieranie :)

PS. Erebus spoleruj ranty tych felg bedzie jeszcze lepiej wygladac :)

UPS, niedoczytalem. Kolega Erebus juz wspominal o ET ze ma 35 i nie wystaje i nie obciera :P

Erebus:
Jak będę u rodziców - gdzie mam dostęp do wagi zrobię zdjęcie, z pomiarem ich wagi :) Felgi RH to nie jest tandetna felga są to felgi z jednej pułki z takimi jak BBS; MOMO; O-Z; KONIG; ENKEL :shock: "... Koncerny RH produkują alufelgi bezpośrednio do samochodów Porsche, BMW, Mercedes Benz. Firma wywodzi się ze sportu motorowego, jednak współcześnie znana jest głównie z rynku tuningowego ...RH - Racing Hart "

 "... The Racing Hart brand name is used to identify the multi piece and forged wheels. There are a couple of reasons why the Racing Hart wheels are more expensive than most custom rims. One reason is the exact fitments and and offsets that 3/2 piece wheels offer.

In 1 piece forging, all the material is structural. There are no bolts, no flanges to be bolted together, and no extra material for the bolts to bite into, so a 1-piece forged wheel is usually much lighter than an equivalent three-piece wheel. Which is one advantage of a forged alloy wheel.

RH custom wheels are produced to higher standards of casting, materials and finish and all lug cover caps and nuts are made of machined aluminum. Most models are available in 15, 16, 17, 18, and 19 inch. Finishes include: Super Black Coating,

The RH EVO (evolution) brand are not Racing Hart wheels but this line RH EVO is licensed from the same designers as most of the RH line. As for the country of origin - JAPAN is the birthplace for Racing Hart / RH EVO. Racing Hart is known as Sprint Hart in Japan..."




Co do polerowania rantu to powiem szczerze: odchodząc od tego, że chyba nie potrafię <glupek2> to mi się to nie podoba za bardzo. Moim zdaniem to nie pasuję do Accenta.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej