Forum > S-Coupe / Coupe / Veloster

Mega prolem z Scoupe. BLAGAM POMOCY ! :(

<< < (2/5) > >>

on86:

--- Cytat: "adriano10" ---Niestety zarówki nie mam na stacyjce a zamatowac ja to mega duzo roboty.Rozkrecanie itp.
--- Koniec cytatu ---
:-P :-P :-P Nie o to chodzi. Jeden kabelek przyłączasz do plusa/+ żarówki, a drugi do minusa/- żarówki. Pozostałe dwa końce wkładasz w złącze diagnostyczne i wybłyskujesz błędy.

Chyba dobrze mówię drodzy koledzy i koleżanki ?? Jak coś przekręciłem to mnie poprawcie.

harabin:
Gdzie tam masz napisane że żarówkę podpinasz pod złącze diagnostyczne <glupek2> <glupek2>

W ten pin wkładamy zwykły byle jaki kabelek i dotykamy nim do gołej blachy żeby złapał masę. Żaróweczkę mamy na tablicy gdzie masz prędkościomierz w prawym górnym rogu bodajże 2 od lewej, a jeśli jej niema trzeba włożyć i tyle. Włożenie żaróweczki z wyjęciem licznika trwa ok 15min jest to bardzo łatwe do zrobienia. Tu masz zdjęcie gdzie znajdują się wkręty mocujące konsolę, musisz wyjąć zegarek i sterowanie lusterkami żeby się do nich dostać, potem już tylko wkręty mocujące sam licznik;




norton91

4153 - Air/fuel multiple adaptive failure (zły stosunek paliwo/powietrze), nie rozumiem w jakim kontekście jest podane słowo multiple czyli wielokrotne.

Moim zdaniem albo przepływka albo łapie dzikie powietrze z odmy silnika, sprawdź zawór PCV

Przeedytowałem trochę pierwszy post, teraz nikt nie powinien mieć zastrzeżeń

on86:

--- Cytat: "harabin" ---Gdzie tam masz napisane że żarówkę podpinasz pod złącze diagnostyczne <glupek2> <glupek2>

--- Koniec cytatu ---
Sorki, nigdzie :-P :oops: Ja zawsze myślałem, że w ten sposób, a tylko dlatego, że nigdy nie miałem okazji wybłyskać błędu, gdyż nigdy nie miałem takiej potrzeby. Jeszcze raz sorki za ten głupi post-weźcie go usuńcie, bo aż mi wstyd :oops: :oops: :oops:

harabin:

--- Cytat: "on86" ---
--- Cytat: "harabin" ---Gdzie tam masz napisane że żarówkę podpinasz pod złącze diagnostyczne <glupek2> <glupek2>

--- Koniec cytatu ---
Sorki, nigdzie :-P :oops: Ja zawsze myślałem, że w ten sposób, a tylko dlatego, że nigdy nie miałem okazji wybłyskać błędu, gdyż nigdy nie miałem takiej potrzeby. Jeszcze raz sorki za ten głupi post-weźcie go usuńcie, bo aż mi wstyd :oops: :oops: :oops:
--- Koniec cytatu ---



Będzie się z czego zbijać :D

 <hahaha> <hahaha> <hahaha> <hahaha> <hahaha> <hahaha>

norton91:
Dzieki harabin <piwo>


--- Cytuj ---4153 - Air/fuel multiple adaptive failure
--- Koniec cytatu ---


Tez to tak odczytałem i tez własnie nie wiedziałem po co to multiple???

Ale dla pewnosci jak odbiore prawko to podjade do kumpla na komputer i sie wszystkiego dowiem.

A co to jest ten zawór pcv???

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej