Forum > Tucson JM

dławienie przy przyśpieszaniu

<< < (2/2)

wald:
zawór EGR.

arczi114:
Czy takiego czyszczenia tego zaworu EGR mozna dokonać samemu???

wald:
Iak, można. Przejrzyj internet.

tomsky126:
Witam. A ja miałem problem z I30 1.6 crdi.  Nie załączałą się  turbina  i obroty nie przekraczały 2000-3000 . Miałem kody błędów następujące:
P1403 Obwód zaworu modułu diagnostyki nieszczelności zbiornika.
P1186 Ciśnienie paliwa zbyt niskie

Wymieniono tylko filtr paliwa i skasowano błędy i wszystko wróciło do stanu sprzed awarii. Ale za miesiąc pokazał się błąd:

P0299 Ciśnienie doładowania zbyt niska wydajność. Auto nie zbiera się "od dołu" , mozolnie przyśpiesza do 2000 obr ale turbina już powyżej tej wartości działa bez zarzutu.  Od czego najprościej było by  zacząć sprawdzanie ? Jak możecie to pomóżcie aby nie błądzić tam gdzie nie trzeba.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej