[ Dodano: 2015-11-15, 12:16 ]Jaki masz zasięg lamp lamp xenonowych??
Ja w swoich demonach miałem zasięg 25m teraz po regulacji w serwisie 35 porażka jednym słowem fakt świeca lepiej niż zwykle ale zasięg porażka
Nie sprawdzałem tak dokładnie z dalmierzem ale zasięg to jakieś 200m na pewno a na długich spokojnie 500m jest zdecydowanie lepiej niż na seryjnych lampach może nie jest więcej światła ale jest zdecydowanie bardziej przyjemne światło więc jest bardziej czysto biało lepsza widoczność szczegółów i dużo lepiej doświetlania prawe pobocze na jakieś 50-80m i tak 3-4m w prawo jestem zadowolony sporo osób które wcześniej jeździły a nawet kobiety
widzi poprawę widoczności.
[ Dodano: 2015-11-15, 13:15 ]MKeller,
Tak więc skoro zainstalowałeś lampy XENON-owe to także zainstalowałeś dodatkowe spryskiwacze w przednim zderzaku oraz system samopoziomowania.
Bo dopiero taki zestaw jest zgodny z przepisami i po takiej modyfikacji diagnosta podbije badanie techniczne. Nie wspomnę o bezpieczeństwie i oślepianiu innych.
W innym przypadku Twoje owijanie drutów, układanie, podkładanie i chowanie zdaje się psu na budę. Jednym słowem partactwo i tzw. "patenciak".
Samopoziomowanie jest niewidoczne ale oko diagnosty, tym bardziej policjanta, szybko wypatrzy brak spryskiwaczy.
Mandat i zatrzymanie dowodu 100% pewne.
P.S.
Jeżeli nie zainstalowałeś samopoziomowania to jak ustawiłeś światła w reflektorach bez takiej możliwości ??
Zazdrość, złość ze nie masz, lub ze ma ktoś inny ... bo gdybyś był w temacie to na pewno nie jest to dbałość o bezpieczeństwo !!!
Prawdopodobnie nie posiadasz samochodu z układem zmywania przednich reflektorów bo wtedy byś wiedział ze ten system moczy lampę a nie czyści, jeśli nie umyjesz sam lampy to nic jej nie umyje !!!
Jeśli nie widziałeś jak zostały lampy zamontowane to proszę nie komentuj złośliwie ze jest to "druciarstwo i partactwo" bo seryjne okablowanie to dopiero szczyt oszczędności !
Układ poziomowania lamp jest w tym modelu ręczny, więc jest !
Lampy mają wszystkie homologacje więc dowód zostaje !
Regulacji lamp dokonywał diagnosta, a ASO sprawdzało czy powstały błędy po tej instalacji, co ciekawe kierownik serwisu pozwolił wziąć sobie mój nr telefonu
i był pełen podziwu !
Jeśli masz jakieś pytania to proszę o ich zadawanie inteligentnie z kulturą !
Pozdrawiam
[ Dodano: 2015-11-15, 13:29 ]Generalnie temat jest opisany na forum, swoje trzeba przeczytac :mrgreen:
A tak wracajac do tematu z tylu brakuje tylko jednego kabla masowego po obu stronach( to lampy w blotnikach), mozna tez w kostce przelozyc piny i tez bedzie ok. Do lamp w klapie nalezy pociagnac jeden kabelek plus z plusu od 3-go swiatla stop, z tego co pamietam kolor czarny zaraz za kostka-przy lampie stopu w klapie.
Przod mozna zrobic na dwa sposoby :
1.adapter ( czyli bez ciecia) , nowa wtyczka 9 pinow plus stare gniazdo 6pinow. Stare gniazdo moze byc od ix35 lub tez od kia ceed poliftingowa-pasuje 100%, taki adapter ja mam.
2. uciecie starej wtyczki i przylutowanie nowej . Wada tej metody to tylko to ze nie jest jak z fabryki , lutowania tyle co w metodzie nr1.
Do obydwu sposobow nalezy dokupic modul wlaczajacy swiatla dzienne- polecam polskiego producenta ( el-car-bydgoszcz ) na allegrogo.
Moj schemat jest nastepujacy:
Stara gniazdo 6 pinow(Kolory kabli przy samej wtyczce):
niebieski (-)
czarny (+) kierunek
zolty (+) sw.krotkie
czarno-bialy (-)
zielony (+) sw.dlugie
brazowy (+) postojowka
Nowa wtyczka ( 9 pinow):
zielony(-)
zielony(-) laczymy razem ze soba
niebieski (-)
czarny(-) laczymy razem ze soba
czerwony (+) sw.krotkie
bialy (+) sw.dlugie
szary (+) DRL--------------------->automat do sw.dziennych
brazowy (+) postojowka (pasek LED gorny)
pomaranczowy (+) kierunek
dla zderorientowanych laczymy nastepujaco:
stary nowe
niebieski z 2x zielony -----------------------masa
czarny z pomaranczowym
zolty z czerwonym
zielony z bialym
brazowy z brazowym
czarn-bialy z czarnym ------------------------masa
zostaje szary (+)od swiatel DRL ten laczymy z automatem do swiatel dziennych, minus mozemy wziac z niebieskiego lub czarno-bialego.
Pozdrawiam
Marcus72 tył opisałeś idealnie
Ale np u mnie stare przewody nie miały koloru zielonego i czarno-białego
A nowe na xenonie też były inaczej ale po przepinałem by było podobnie do starej instalcji.
Myślę ze warto przed zamontowaniem sprawdzić sobie miernikiem starą kostkę a jakimś akumulatorem nową lampę jak świeci. Bo co ciekawe i juz o tym pisałem w moich nowych kostkach były wolne piny gdzie w lampie było zasilanie przetwornicy i juz myslałem ze będe odsyłał lampy gdzie po jej rozkreceniu okazało się ze jest inaczej podłaczone
Wec przed instalacją podpierajmy i wspomagajmy sie schematami i dobrymi radami ale sami też sprawdzmy
Bo jesli ktoś się sam decyduje na taką instalacje to napewno ma podtsawowe pojecie o elektryce !
Ja też służę pomocą