Jestem bardzo ciekaw czy u Ciebie też obydwie rurki będą gorące :roll:
W trakcie normalnej pracy - tylko wylotowa z kompresora jest goraca. Po wizycie w chlodnicy - srednio letnia :-)
U mnie juz dziala. Uklad byl kompletnie pusty. Kupilem taki maly zestawik, butla, rurka z manometrem, gniazdo laczace. Instrukcja informowala o koniecznosci wpiecia sie w Low pressure circle (kapsel z literka L) i wlaczeniu klimy na max chlodzenie. Oczywiscie wystarczylo wcisnac przycisk "dezodarantu" na pol sekundy, aby cisnienie podskoczylo do - "normal", ale sprezarka dalej nie dzialala.
1.Odpialem wtyczke z sensora
2.spialem na krotko,
3. Kompresor zaczal pracowac, cisnienie na manomatrze spadlo do zera
4.Zaczalem ladowac
5. Kompresor spowolnil silnik niczym jakis stary parowoz przywracany do zycia - poszlo troche kurzu i piasku
6. "Dezodorant" sie oproznil, cisnienie pozostawalo w normie.
7. Odpialem prowizorycznie laczenie przewodow, zalozylem na sensor.
8. Dziala i chlodzi! Choc nie jest to "ice-cold". Po ladowaniu na stacji - jak pamietam - z kanalow wylatywalo 6 stopni - teraz ledwie 12.
Sciagnij i podmien/przeczysc czujnik. Pod nim powinien byc zaworek zwrotny - nic nie powinno Ci z instalacji uciec (ale pewnosci nie mam...)