Forum > Accent
Elektryczny problem z klimatyzacją.
Grzesik1:
Wg mnie powinien być jakiś czujnik na dworze, co do rurek, to po dłużeszej uzywalnosci klimy np podczas trasy na jednej powinien osadzać sie szron, jesli klima dobrze dziala
Hants:
--- Cytat: "e-gen" ---Jestem bardzo ciekaw czy u Ciebie też obydwie rurki będą gorące :roll:
--- Koniec cytatu ---
W trakcie normalnej pracy - tylko wylotowa z kompresora jest goraca. Po wizycie w chlodnicy - srednio letnia :-)
U mnie juz dziala. Uklad byl kompletnie pusty. Kupilem taki maly zestawik, butla, rurka z manometrem, gniazdo laczace. Instrukcja informowala o koniecznosci wpiecia sie w Low pressure circle (kapsel z literka L) i wlaczeniu klimy na max chlodzenie. Oczywiscie wystarczylo wcisnac przycisk "dezodarantu" na pol sekundy, aby cisnienie podskoczylo do - "normal", ale sprezarka dalej nie dzialala.
1.Odpialem wtyczke z sensora
2.spialem na krotko,
3. Kompresor zaczal pracowac, cisnienie na manomatrze spadlo do zera
4.Zaczalem ladowac
5. Kompresor spowolnil silnik niczym jakis stary parowoz przywracany do zycia - poszlo troche kurzu i piasku
6. "Dezodorant" sie oproznil, cisnienie pozostawalo w normie.
7. Odpialem prowizorycznie laczenie przewodow, zalozylem na sensor.
8. Dziala i chlodzi! Choc nie jest to "ice-cold". Po ladowaniu na stacji - jak pamietam - z kanalow wylatywalo 6 stopni - teraz ledwie 12.
Sciagnij i podmien/przeczysc czujnik. Pod nim powinien byc zaworek zwrotny - nic nie powinno Ci z instalacji uciec (ale pewnosci nie mam...)
Grzesik1:
Hants, a gdzie sie kupuje taki "nabój"??
Jeśli chodzi o rurki, to ta która idzie do kabiny musi być zimna bo w niej plynie czynnik ktory nam chlodzi powietrze(temp powinna wynosic ok 4-5st).
e-gen, a moze podjedz do gaziarzy... i zapytaj czy ci nie nagrzebali gdzies w instalacji...
Hants:
--- Cytat: "grzesik1" ---Hants, a gdzie sie kupuje taki "nabój"??
--- Koniec cytatu ---
No wlasnie nie wiem, kto to w PL moze sprzedawac - moze Norauto?
tu
3 od gory. Cena - hmmm - uklulo.. W serwisach kasuja za usluge nabicia okolo 50 funtow i operacja trwa jakies 30 minut. W teorii - cos tam czyszcza, ale jak obserwowalem cykle pracy, to jedyna roznica jest taka, ze dodaja troche zielonego czynnika do zestawu - latwiej znalezc dziurki w UV)
EDIT:
Poprawa cytatu
e-gen:
--- Cytat: "grzesik1" ---
e-gen, a moze podjedz do gaziarzy... i zapytaj czy ci nie nagrzebali gdzies w instalacji...
--- Koniec cytatu ---
właśnie taki mam zamiar, przynajmniej sprawdzą mnie na OBD ; a jak nie to wizyta w ASO :evil:
Nawigacja
[#] Następna strona