Forum > S-Coupe / Coupe / Veloster

hyundai Scoupe GT olej, turbina

<< < (12/12)

Cibor:
sebasecr, Raczej nie.... Chyba że nie będziesz przestrzegał poziomów oleju... Wtedy to tak...

harabin:
Jak ci puści porządnie olej(czyt turbo się wypruje) to może to doprowadzić do spadku ciśnienia i w konsekwencji zatarcie silnika. Mi po wypadku żarło 1 na 300km jak nie wiecej mimo że turbo nie miało :D

Norm to jak Cibor pisze, pamiętaj o stanie oleju.

sebasecr:
Hm to ciekawe, myślałem że to wina turbo tym bardziej że silnik miał wymienione wszystkie uszczelki, pierścienie, rozrząd i oleju pilnowałem. Finał był taki że kupiłem inny silnik prosto z niemiec i póki co spisuje się bardzo dobrze

Tigersoft:
pierścienie wymienione, ale czy gładzie cylindrów były honowane ??

sebasecr:
No nie były :-x ,ale mam teraz te turbo luzem i wirnik ma straszne luzy. Pytałem bo po wymianie uszczelki pod głowicą przejechałem niecały 1000 km i znowu poszła. Może to nie najlepsza robota mechanika, nie wiem ale po tej awarii wolałem już kupić cały silnik :mrgreen:

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej