DOT3 ma trochę inny skład niż DOT4 - ten ostatni jest następcą tego pierwszego.
Różnica jedynie jest w wyższej temperaturze wrzenia DOT4.
Opis produktu:
Jest to nowoczesny, wielosezonowy płyn charakteryzujący się temperaturą wrzenia powyżej 260 °C oraz doskonałymi parametrami mieszalny z płynami R3 i DOT 3, DOT 4
Spełnia normy polskie, amerykańskie i UE:
SAE J 1703, ISO 4925 CLASS 4, FMVSS 116 DOT 3, DOT 4
* posiada wspaniałą ochronę korozyjną na żelazo i metale kolorowe
* nie wpływa negatywnie na uszczelki z gumy naturalnej i kauczuku
Ok Tak masz rację DOT 3 -
jego temperatura wrzenia to po wyżej 240 C,płyn przeznaczony do układów hamulcowych jak i sprzęgłowych,posiada wysoką temperaturę wrzenia ,doskonałe właściwości smarne ,dużą stabilność ,lepkość w szerokim zakresie temperatur .
A co najważniejsze jest neutralny dla elementów gumowych ,plastikowych ,metalowych,z których wykonany jest układ hamulcowy .
Mieszalny z innymi płynami hamulcowymi klasy R 3 i DOT 3.
Spełnia normy;FMVSS No 116,SAE J 1703 ,ISO 4925,PN-C/40005. :evil: