Forum > S-Coupe / Coupe / Veloster
Jak naciągnąć pasek klinowy po zluzowaniu ???
(1/1)
carmamir:
Wymieniłem uszczelkę i mam teraz problem z paskiem, non stop mi piszczy zaraz po uruchomieniu (spada), próbowałem naciągnąć go na tym czymś co ma wypychać pasek klinowy, niestety robię to wpychając coś pomiędzy to i drugie coś, niestety za słabo, pasek wciąż leci...
Jak można go dobrze naciągnąć ?? Jak przetestować czy uszczelka dobrze trzyma ???
Teraz mi on lata i piszczy :/// Chyba do regulacji..
Hants:
??? :shock: Spada?
Jaki pasek - rozrzadu, alternatora, klimy, wspomagania?
Uwazaj na pasek od rozrzadu - zle ustawisz: wszystko sie pojdzie..złomowac.
carmamir:
Rozrząd, okazało się że ktoś źle założyłem pasek (pasek od wewnętrznej strony był na napinaczu...), przestawiłem odwrotnie pasek i już nie spada, jednakże w stronę ruchu jest dość luźny...
Hants:
Zrob to porzadnie - jak swoj zlozylem, to po 3 tysiacach mil poprawialem i okazalo sie, ze byl zdecydowanie za mocno napiety, choc pozornie byl za luzny.. Szukaj watku w dziale I40/Sonata - zrobilem kupe fotek
Nawigacja