Forum > Matrix / ix20
[ix20] Tempomat - doposażenie
synagoga:
Leon Korn ... jaka jest różnica kierownicy benzyna - diesel??
Ile pinów ma być we wtyku z kierownicy do zwijacza... benzyna diesel
Ja w benzynie mam 10 pin zwijacz i tyle samo w kierownicy...
Kierownica wersja pełna, radio, telefon, tempomat.
Czy ma być więcej??? na schemacie od Leona jest 14 pin . Ta kierownica jest od benzyny czy od diesla
Jak ma ktoś schemat to pliss
vic86:
Tempomat mam i ja 8) Wystarczyło wymienić tylko przyciski i wszystko hula. Jak ktoś będzie zainteresowany to podeślę więcej info tutaj
kri$:
To masz niesamowite szczęscie, ja tez wymieniałem przyciski, ale brakowało jeszcze licznika oraz przewodu do pedału. Dałem sobie spokój.
vic86:
Może od któregoś stopnia wyposażenia były już wiązki. Ja np mam wiązki czujników cofania aż do przycisku (zamiast przycisku była zaślepka. nie sprawdzałem pod zderzakiem co jest) W liczniku nie oświeca się piktogram tempomatu ale nie jest to jakoś szczególnie uciążliwe.
Dla potomnych:
Potrzebne przyciski:
PB: 96700-1K110
ON: 96700-1K100
Jak będziecie kupować przyciski to trzeba też wymienić przycisk trip. Pomimo że ma ten sam nr nie będzie działać ani on ani tempomat. (dlatego najlepiej kupić całą kierownicę z wiązką i przyciskami)
Co do samej przekładki.
1. Odpinamy klemę z aku i czekamy min 20min.
2. zrzucamy poduchę jak na tym filmie
//www.youtube.com/watch?v=dlj7YuSFo3o3. Zaznaczamy sobie markerem pozycję kierownicy na trzpieniu śruby i kole kierownicy (jest tam wieloklin i każdy ząbek ma znaczenie)
4. Odkręcamy kierownicę
5. wymieniamy przyciski i wiązkę
6. Składamy w odwrotnej kolejności pamiętając o pozycji kierownicy.
7. Podpinamy aku.
Nie trzeba nic programować, przynajmniej w moim wypadku
qba_85:
Przeczytałem cały wątek i stwierdziłem, że też chce mieć tempomat z racji pokonywanych dystansów. Wstępnie sprawdziłem fizycznie pedał gazu (32727-1p200) więc byłem happy. Długo szukałem przycisków na kierownicę, aż znalazłem całą kierownice od 1.6 crdi (ja mam 1.4 crdi). Kupiłem razem ze zwijaczem podpiąłem i kicha, nie działa- brak kontrolki, brak działania podczas jazdy. Pokopałem głębiej i:
- pedał gazu mam 35190-4A501 (GLRD224-1P100)- wg katalogu 32700-1P100. Do tempomatu wymagany 32700-1P200;
- ECU mam 39130-2A400 (bez żadnego innego numeru);
- licznik wg katalogu mam 94003-1k130, fizycznie nie wiem bo nie wiem jak się w cywilizowany sposób dobrać do niego;
- zwijacz mam M30.U1N..5560 (wg katalogu 934902M300), założyłem z 1.6 crdi M30.O2N..5189.
Czy wystarczy wymienić tylko pedał gazu na 1P200 i jest szansa że zagada? Sterownik ogarnie? Bo tego nie mogę znaleźć.
Licznik który mam ma ikonki od tempomatu i start stopu.
Mogę kupić pedał gazu 35190-4A501 i licznik 94003-1k190 z 1.6 crdi w razie potrzeby.
Jest ktos w stanie potwierdzić?
Nawigacja
[#] Następna strona