Może od któregoś stopnia wyposażenia były już wiązki. Ja np mam wiązki czujników cofania aż do przycisku (zamiast przycisku była zaślepka. nie sprawdzałem pod zderzakiem co jest) W liczniku nie oświeca się piktogram tempomatu ale nie jest to jakoś szczególnie uciążliwe.
Dla potomnych:
Potrzebne przyciski:
PB: 96700-1K110
ON: 96700-1K100
Jak będziecie kupować przyciski to trzeba też wymienić przycisk trip. Pomimo że ma ten sam nr nie będzie działać ani on ani tempomat. (dlatego najlepiej kupić całą kierownicę z wiązką i przyciskami)
Co do samej przekładki.
1. Odpinamy klemę z aku i czekamy min 20min.
2. zrzucamy poduchę jak na tym filmie
3. Zaznaczamy sobie markerem pozycję kierownicy na trzpieniu śruby i kole kierownicy (jest tam wieloklin i każdy ząbek ma znaczenie)
4. Odkręcamy kierownicę
5. wymieniamy przyciski i wiązkę
6. Składamy w odwrotnej kolejności pamiętając o pozycji kierownicy.
7. Podpinamy aku.
Nie trzeba nic programować, przynajmniej w moim wypadku