Forum > Santa Fe SM

[Santa Fe SM] Hyundai Santa Fe 2.4 16v Przewody i świece zap

<< < (2/2)

cezaros:
Sprawdź bo komplet to komplet jak jest 2 sztuki to tyle ma być. W intercarsie pokazuje ze na kazdej swiecy jest cewka i to jest jakoś spinane 2 przewodami od modułu zapłonowego - sprawdź zeby głupot nie narobić. a wymiana 4 cewek to nie tania zabawa najtańsza w intercarsie 173 zł.

emek20:
Dokladnie tak zrobie jutro do tego sie dobiore zobacze jak to wyglada, jak sa te przewody to wymienie swiece i przewody, jak nie pomoze bede szukal ktora cewka wysiadla po prostu. Dzieki jeszcze raz za pomoc kolego.

Milego wieczoru zycze :)

kosmos2011:
Kupuje się dwa komplety po dwa przewody bo cewki są na środku pokrywy zaworów, a nie np. z prawej strony głowicy. Zrób zrzut aukcji z allegro bo Twój post "wyparuje". Cezaros linki z IC kierują zawsze na stronę główną, a nie na konkretną część.

cezaros:
Tak to jest rozwiązane w tym silniku - już rozumiem. To 2 komplet kupi żeby mieć na zapas? Cewka zapłonowa ma wbudowaną fajkę na świecę dlatego są tylko 2 przewody WN i 2 cewki to wszystko. Czyli prawidłowo komplet przewodów WN powinien składać się tylko z 2 kabli (długi i krótki). Emek wymień najpierw kable jak będzie dalej szarpał wtedy kup cewki. Sorry nie wiedziałem że strony IC są tak mądre że nie doprowadzą do produktu.

karino13:
wtrace 3 grosze....
"Ostatnio męczyłem się z nieprawidłową pracą silnika 2.4

Objawy:
- na niskich obrotach lekkie dodanie gazu powoduje lekkie przydławienie a następnie prawidłowe wchodzenie na obroty
- na niskich obrotach średnie dodanie gazu powoduje szarpanie i przerywanie pracy silnika, średnio wchodzi na obroty
- na niskich obrotach gwałtowne dodanie gazu powoduje dodatkowo mulenie, "pracę na trzech garach", stosunkowo wolne wchodzenie na obroty
- po przekroczeniu 2 - 2,5 tyś obrotów wydawało się że wszystko było ok.
- objawy nasilające się po rozgrzaniu silnika i przy wysokich temperaturach otoczenia
- brak różnicy czy gaz czy benzyna
- stabilne obroty jałowe, w późniejszym okresie czasem pojedyncze wypadanie zapłonu.
- czasem chwilę po uruchomieniu silnik zaczynał pracować na 3 cylindrach (przy każdych obrotach i obciążeniu) i tak zostawało do wyłączenia i ponownego włączenia silnika. Po takim restarcie wracała normalna praca na wszystkich cylindrach oczywiście z objawami jak powyżej.
- uruchamianie silnika bez problemu, czy to ciepły czy zimny
- brak błędów w komputerze(!)


Powód: uszkodzona cewka zapłonowa."

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej