Forum > Santa Fe SM
[Santa Fe SM] Hyundai Santa Fe 2.4 16v Przewody i świece zap
emek20:
Witam,
Dzis zakupilem swojego pierwszego Hyundaia i wiąże się z tym nastepujące pytanie, jako, że auto jest w gazie i wymaga juz wymiany świec i przewodów zapłonowych mam pytanie jakie świece polecacie i jakie przewody zapłonowe? Drugie pytanie to jaka musi byc przerwa na świecy ? Trzecie pytanie czy przewodów muszę kupić 2 komplety bo wszędzie widze, że są pakowane po dwie sztuki, a chyba logiczne jest, że potrzebuje 4, chyba ze tutaj jest jakiś inny system :)
Licze na szybka odpowiedz bo potrzebuje zlozyc zamowienie juz dzis, by czesci otrzymac w sobote.
Pozdrawiam
cezaros:
Gazownik jak nie wie dlaczego źle działa instalacja to mówi żeby wymienić przewody świece i co lepsi zawodnicy to i cewke zapłonową każą wymienić jak już to świece NGK, przewody sentech , beru ja jeżdze na bosch i też jest dobrze - nie bierz przewodów niby OEM parts mall miały być oryginalne a okazało się że dziadostwo pierwszej klasy u mnie wyskakiwały ze świec i komp pokazywał check engine (całe szczęście że reklamacje uwzględniono i oddano mi kase). Z przerwą na świecy nic nie kombinuj od tego jest komp i moduł zapłonowy. Pierwsze słyszę żeby sprzedawano komplet w ilości 2 sztuk?? A tak od tego powinienem zacząć dlaczego chcesz to wszystko zmienić?? dzieje się coś z autem? z reguły świece i kable powoli padają.
emek20:
Hej
No wlasnie gdzie nie znajde przewody zaplonowe to pisze komplet przewodów i sztuk 2 :/ Tak bez sensu wlasnie i na allegro i w sklepach internetowych u mnie w Holandii bo tam bede zakupowal wlasnie swiece i przewody. A dzieje się to, że autem potrafi zaszarpać przy przyspieszaniu, głownie pomiedzy 2-2.5 tyś obrotów a 3. Swiece i przewody kiedy wymieniane byly to pamietaja najstarsi górale no i wlasnie dlatego chce zaczac od powiedzmy oczywistych rzeczy. No nic wezme poprostu 2 komplety po 2 skoro inaczej nie moge trafic tego zapakowanego. Nawet na stronie sentech jest komplet tylko 2 przewodów. U mnie sentechu nie ma ale wezme Boscha.
Instalacja to holenderski Prins najnowszej generacji i podejrzewalbym instalacje gazowa o zla prace gdyby nie to, ze identyczny problem jest tez na benzynie.
cezaros:
Teraz już wiem więcej :-) Jeżeli problem jest i na gazie i na benz to przyznaje racje wymień świece i przewody. Szarpanie w tym zakresie obrotów przy przyśpieszaniu to zawsze wina wysokiego napięcia. jakby to nie pomogło wtedy szukaj dalej. Aż sam sprawdzę jak to jest z tymi przewodami. jakby coś to dam linka na pogląd.
A ty nie masz czasami cewek zapłonowych bezpośrednio na świecach ?? jesteś pewny że masz przewody?? w sklepie intercars pokazuje ze masz moduły.
http://sklep.intercars.com.pl/#/dynamic/uni/ws_tecdoc_2tab.php?wit=SKLEP&call=daj_tdGrupyS¬itle=1&wsk=O
lepiej niech się wypowie ktoś kto ma takie auto.
emek20:
Dzieki kolego, jak molgbys sprawdzic to bylo by fajnie. Najwyzej poprostu zamowie 2 komplety po 2 sztuki bo raczej z 2 przewody w magiczny sposob nie podwoja sie :)
Wiesz dzis juz tego nie sprawdze raczej, bo ciemno i mokro, jutro sciagne obudowe i zobacze jak to tam dokladnie jest, bo z tych przewodów co znalazlem to mam np takie :
i one chyba sa wpinane w cewki ?
A co jesli sa bezposrednio cewki, wtedy wszystkie cewki do wymiany jak rozumiem ?To juz raczej drozsza zabawa
Nawigacja
[#] Następna strona