Forum > S-Coupe / Coupe / Veloster

Jak wymienić uszczelkę pod głowicą ? Rozkręciłem do głowicy

(1/3) > >>

carmamir:
Mam zestaw pełny do wymiany, wykręciłem prawie wszystko wokół poza głowicą, teraz jak najbezpieczniej wykręcić te śruby (M10/M12) i na co jeszcze uważać, dolot powietrza wykręcony i kolektor też. Jakieś porady ? MOże instrukcja ?

Dzięki

harabin:
Śruby się wykręca po przekątnych. Najpierw środkowe potem skrajne.

Hants:
Zimny silnik, oczywiscie. Nie pogub srubek. Skad jestes?

Acha - nie porysuj glowicy - nawet mm rysy MOGĄ byc odpowiedzialne za braki w kompresji, przecieki, itp. Obchodz sie z jej dolna plaszczyzna jak z wlasnym jajeczkiem

carmamir:
Whitburn k. Edynburga (Szkocja).

No właśnie a propo tej głowicy, jak będe ściągał gore głowicy (to gdzie są zawory, cały blok), mogę to pociągnąć do siebie ? Nie ma możliwości by porysować głowice ?? Jak ją najlepiej wyjąć ??

Hants:
600 mil.. Odleglosci, chociaz za kilka dni jedziemy zdobywac Ben Nevisa :-)

Podnies glowice (z zaworami, walkami rozrzadu, etc - prosto do gory. Na krancach beda takie okolo cm tulejki - to na nich najprosciej porysowac plaszczyzne.

Nie odkrecaj wszyskiego co masz w zasiego wzroku! Szkoda na to czasu.. Zasadniczo u mnie najlatwiej jest podniesc glowice z doczepionymi obydwoma kolektorami (relatywnie ciezkie: kilka kilo, no ale Ty juz to rozebrales)

Ogolnie to podziwiam - mam nadzieje, ze wiesz jak sie ustawia pasek rozrzadu?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej