A więc tak: świece mają rok (ok. 25tyś przejechane), wydech seryjny, paliwo jest tankowane zawsze na Neste (95).
Do wczoraj nie za bardzo mogłem na szybko stwierdzić czy komp pokazuje błędy, a to dlatego że miałem odłączony ABS i dyskoteka paliła mi się non-stop.
Powodem był pęknięty pierścień ABS z zębatką na piaście, który nieraz lubił się przestac obracać co powodowało włączanie ABSu na suchym asfalcie przy byle hamowaniu :shock:
Wczoraj założyłem nowy pierścień z zębatką ABS-u. Mogłem z powrotem włączyć bezpiecznik i uruchomić system.
Po podłączeniu akumulatora, chceck-engine zgasł i było czysto. Ponownie się zaświecił po przejechaniu ok. 50km, oczywiście stukanie nadal występuje.
Jutro jadę na EBD, zobaczymy co pokaże i zastanowimy się z mechanikiem co dalej.
Pozdrawiam, dzięki za chęć pomocy
