Forum > Atos / Atos Prime

[Atos] problem z jazdą na zimnym silniku

<< < (2/2)

truman20:
Ok, przepustnica lśni jak nowa w środku, przy okazji przeczyściłem ponownie silnik krokowy. Odłączyłem akumulator, rano go podłączę i zobaczymy co się będzie działo.

LPG II gen.

[ Dodano: 2013-10-08, 09:01 ]
Niestety. Podłączyłem akumulator rano, zapaliłem samochód, bez gazowania, po pierwszym odpaleniu pochodził nierówno może z 5 sekund i zaczął się dusić aż zgasł. Po ponownym odpaleniu to samo - pochodził już troszkę dłużej aż zadławił się i zgasł. Za trzecim razem zapaliłem go i chodził dziwnie - nierówno, nagle początkowo trzymał ok 2000 rpm po chwili zaczęły obroty falować między 1500 a 2500 rpm (wartości na oko, bo nie mam obrotomierza) i tak pochodził minutę albo dwie, po tych ok dwóch minutach pierwszy raz dodałem lekko gazu i po muśnięciu pedału gazu nagle silnik zaczął normalnie pracować - obroty spadły do normalnego biegu jałowego i już pracował bez problemu.

R4ZOR:
sprawdź drożnośc odmy to częsta przypadłośc atosa u mnie była zaje.... az po komore korbową

berthold61:

--- Cytat: "truman20" ---Ok, przepustnica lśni jak nowa w środku, przy okazji przeczyściłem ponownie silnik krokowy. Odłączyłem akumulator, rano go podłączę i zobaczymy co się będzie działo.

LPG II gen.

[ Dodano: 2013-10-08, 09:01 ]
Niestety. Podłączyłem akumulator rano, zapaliłem samochód, bez gazowania, po pierwszym odpaleniu pochodził nierówno może z 5 sekund i zaczął się dusić aż zgasł. Po ponownym odpaleniu to samo - pochodził już troszkę dłużej aż zadławił się i zgasł. Za trzecim razem zapaliłem go i chodził dziwnie - nierówno, nagle początkowo trzymał ok 2000 rpm po chwili zaczęły obroty falować między 1500 a 2500 rpm (wartości na oko, bo nie mam obrotomierza) i tak pochodził minutę albo dwie, po tych ok dwóch minutach pierwszy raz dodałem lekko gazu i po muśnięciu pedału gazu nagle silnik zaczął normalnie pracować - obroty spadły do normalnego biegu jałowego i już pracował bez problemu.
--- Koniec cytatu ---




mam pytanie jak czyściłeś silnik krokowy to zauważyłeś czy ten zaworek obrotowy był cały zamknięty czy była szczelina niedomknięta tak na oko 1mm bo u mnie tak jest i też ten silnik dziwnie chodzi tak byle jak aż się rozgrzeje ,,szalej najbardziej po deszczach

[ Dodano: 2013-12-10, 09:35 ]
zagląda to czasem ktoś

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej