Forum > ix35 EL

[ix35 EL] Dobre rady dla początkujących za sterami ix35

<< < (2/3) > >>

balboa:
Sprawdziłem podczas jazdy - gdy TA jest włączone, a wcześniej Jedynka PR jest wbita w pamięć, to cokolwiek by się nie słuchało w pewnym momencie uaktywnia się stacja, podobnie jak rozmowa przychodząca. Ładnie to działa, a myślałem, że to lipa.
Ponadto radio w aucie, muszę to napisać jest zajeb.....e, system głośników, akustyka i kilkustopniowe, dodatkowe podbicie tonów niskich sprawia, że już się nie spieszę do roboty, gdyż "jestem na koncercie"... :lol:

radark:
to prawda hultaj ma naprawdę świetne audio w autach poprzednie w i30 było super w ix też jest świetne, jestem fanem muzyki i dobre audio to dla mnie podstawa bałem się że będę musiał kombinować z dźwiękiem ale jest naprawdę ok

ziwasuw:
Właśnie jestem po trasie na południe Polski (Kraków, Zakopane) swoim ix'em 35 coś około 2000 km. Muszę powiedzieć, że jestem mega zadowolony z zakupu. Mimo ostrzeżeń "życzliwych inaczej" samochód prowadził się świetnie, ogrzewanie bardzo dobrze ogrzewało kabinę, audio także spełniało swoją rolę. Do chwili obecnej na liczniku mam około 4000 km. i odpukać oprócz spalania w granicach 9-11 l/100 km wszystko jest w jak najlepszym porządku. Auto jest wygodne i spełnia swoją rolę jako środek transportu dla mojej 3 osobowej rodzinki.

jacek2:
To miła opinia........ ja mogę dodać tylko że najechałem już grubo ponad 30000 i odczucia mam takie jak bym miał dopiero 3000km. Tak dobrze sprawuje się auto.

balboa:
Podrzucam fotki - kilka słów o modelu z jednego z czasopism. Mam już prawie 8000 km i nie mam uwag. Czekam codziennie aby "już jechać". Jazda ix-em to prawdziwa wg mnie frajda. Artykuł stawia na 1 m-cu VW, ale jak on wygląda  :-x  Nie ma lipy, buda 35 - jest na razie w tym segmencie bezkonkurencyjna. Dla mnie konkurencja to stodoły i klocki z kwadratowymi wielkimi szybami na kółkach (VW,Q7,etc.)

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona