Forum > Pozostałe

Obróbka głowicy Faza III

<< < (2/2)

Hants:
Zwiksza moc, zmniejsza spalanie.. Silnik jako jednostka termiczna zawsze cos musi spalac: albo paliwo, albo zawory.

Takie polerowanie kanalow przynosilo swietne efekty przy dwusuwach, obecne uklady naszpikowane elektroniką dbaja o to, abys mial odpowiedni stosunek paliwa do powietrza - i w normalnych warunkach to jest 1 do 14,7. Powazny tuning auta to sprawa naprawde skomplikowana i wymaga kompleksowego podejscia do calego dolotu, ukladu wtrysku, kompresji, elektroniki i ukladu wydechowego.

Wymien swiece, kable, filtr powietrza i olej - ja tak od razu czuje jakies 10 koni wiecej :-)

Mike82:

--- Cytat: "Vex" ---Ciekawe kto ? Chojnacki ? Grabowski ? :lol:
--- Koniec cytatu ---

Patrzyłem na stronach Promotora Mocy i Chojnackiego. Wszytko w opisie wygląda przyjemnie a jak jest w praktyce? No właśnie, dlatego wole zasięgnać najpierw wiedzy ;-)


--- Cytat: "Hants" ---Wymien swiece, kable, filtr powietrza i olej - ja tak od razu czuje jakies 10 koni wiecej :-)
--- Koniec cytatu ---

Z przyjemnością, gdy tylko nabiję więcej kilometrów :)

Dzięki za info chłopaki 8-)

Vex:
Do promotora swoj silnik bym oddal :) Ladnie N/A tez robia :)

kml:
Ja to już przestałem wierzyć w "robienie silnika" IMO lepiej mieć w dobrym stanie fabrykę i kupić mocniejszy samochód niż walczyć z wiatrakami zwłaszcza jak sie nie jest mechanikiem i nie ma garażu do dyspozycji.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej