Forum > Pozostałe
Obróbka głowicy Faza III
Hants:
Zwiksza moc, zmniejsza spalanie.. Silnik jako jednostka termiczna zawsze cos musi spalac: albo paliwo, albo zawory.
Takie polerowanie kanalow przynosilo swietne efekty przy dwusuwach, obecne uklady naszpikowane elektroniką dbaja o to, abys mial odpowiedni stosunek paliwa do powietrza - i w normalnych warunkach to jest 1 do 14,7. Powazny tuning auta to sprawa naprawde skomplikowana i wymaga kompleksowego podejscia do calego dolotu, ukladu wtrysku, kompresji, elektroniki i ukladu wydechowego.
Wymien swiece, kable, filtr powietrza i olej - ja tak od razu czuje jakies 10 koni wiecej :-)
Mike82:
--- Cytat: "Vex" ---Ciekawe kto ? Chojnacki ? Grabowski ? :lol:
--- Koniec cytatu ---
Patrzyłem na stronach Promotora Mocy i Chojnackiego. Wszytko w opisie wygląda przyjemnie a jak jest w praktyce? No właśnie, dlatego wole zasięgnać najpierw wiedzy ;-)
--- Cytat: "Hants" ---Wymien swiece, kable, filtr powietrza i olej - ja tak od razu czuje jakies 10 koni wiecej :-)
--- Koniec cytatu ---
Z przyjemnością, gdy tylko nabiję więcej kilometrów :)
Dzięki za info chłopaki 8-)
Vex:
Do promotora swoj silnik bym oddal :) Ladnie N/A tez robia :)
kml:
Ja to już przestałem wierzyć w "robienie silnika" IMO lepiej mieć w dobrym stanie fabrykę i kupić mocniejszy samochód niż walczyć z wiatrakami zwłaszcza jak sie nie jest mechanikiem i nie ma garażu do dyspozycji.
Nawigacja