Forum > Santa Fe (2006-

[Santa Fe CM] kod P0700

<< < (5/8) > >>

kanak:
kosmos2011,  samochód ma 78.000 km, zanim zabiorę się na olej najpierw sprawdzę wspomniane przez Ciebie czujniki prędkości zwłaszcza że już podobny problem był na forum poruszany i po wymianie wszystko wróciło do normy..

[ Dodano: 2013-08-25, 17:52 ]
Zna ktos numery katalogowe obu czujnikow predkosci (output i input)?

kosmos2011:
Dla skrzyni 5-biegowej:

Input 42620-39051



Output 42621-39052



Zanim będziesz wymieniał czujniki to najpierw je sprawdź wg http://doc.hyundai-autoclub.ru/santafe/  "Shop Manual 2006 " w AT.pdf i strony od 179 do 182.

kanak:
czujniki wymienione, problem nierozwiązany.. samochód jutro jedzie do warsztatu !!!

[ Dodano: 2013-09-13, 16:31 ]
Wczoraj samochod wrocil od mechanika - uszkodzenie mechaniczne, uszkodzona tuleja, tlok, tarcze dodatkowo wymieniono olej w skrzyni.. Samochod jezdzi, ale "inaczej", zauwazylem i jest to rowniez slyszalne ze przed zmiana biegu obroty podchodza do 3 tysiecy.. Przez co zwiekszylo sie zuzycie ropy..
gdzie moze tkwic problem, jest mozliwa jakas regulacja?

Kwx:
Witam

Ostatnio podczas jazdy wyskoczył Check Engine - skrzynia i silniki w trybie awaryjnym,
Skrzynia zmieniła bieg na 3 nie redukowała ani nie zmieniała na wyższy bieg. Po odłączeniu akumulatora na chwile wróciło do normy ale błąd znowu wrócił i znowu tryb awaryjny. Przejechałem jeszcze kawałek skrzynia raz zmieniała biegi raz nie aż w końcu przestała całkowicie działać nie widziała ani manualnie ani automatycznie a na zegarach pokazywał się tylko 3 bieg a samochód zachowywał się jak na luzie. Teraz czasami wrzuci bieg ale czasami musi długo myśleć zanim zaskoczy, albo trzeba dodać więcej gazu obroty podejdą do 3 tyś i dopiero. Proszę o sugestie błąd P0700 ?

Pozdrawiam

Kwx:
Witam mam problem ze skrzynia kiedyś podczas jazdy wyskoczył mi błąd P0700 I skrzynia weszła w tryb awaryjny 3 bieg i tylko tyle. Diagnoza pokazała błąd p0700. Samochód pojechal do warsztatu skrzynia przeszła remont i samochód wrócił do mnie ale i tak nie było tak jak wcześniej po włączeniu R skrzynia długo myśli żeby ruszyć tak samo przy włączeniu D jak ruszy to jest w miarę ok ale mimo wszystko nie tak jak powinno ostatnio podczas jazdy znowu wykoczyl check engine i tryb awaryjny? Czyli to samo co przed remontem. Proszę o jakieś sugestie ?z góry dzięki.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej