Forum > Accent

[Accent LC] Dziury w przyśpieszeniu / warczący abs

<< < (8/11) > >>

kml:

--- Cytat: "wohoow" ---Dwa miesiące temu kupiłem Accenta 1.3i 63kw 2000r w raczej kiepskim stanie. Większość usterek udało mi się usunąć ale pozostały dwie najbardziej irytujące.
--- Koniec cytatu ---


->
--- Cytat: "wohoow" ---Miałem wcześniej stare polo 6n 1.0 o zgrozo 45km ! I wiesz co...jeździło 3 razy lepiej w naprawach było 5 razy tańsze i 10 razy prostsze. Po kilku miesiącach używania hyundaia stwierdzam że jest to samochód wyjątkowo kłopotliwy pod tym względem i jest to z całą pewnością mój ostatni koreańczyk.
--- Koniec cytatu ---


W zasadzie mógłbym poprzestać na tych dwóch cytatach i powiedzieć że jak kupiłeś padakę to masz efekty.

Nie mniej jednak podstawowe pytanie: czy zmieniałeś cewkę zapłonową? Jeżeli nie to kup nową, oryginalną, za 100 PLN i zobaczy czy jest lepiej.  Jeżeli przewody i świece są ok to jest to ostanie możliwe źródło problemów w tym zakresie.

wohoow:

--- Cytat: "kml" ---
W zasadzie mógłbym poprzestać na tych dwóch cytatach i powiedzieć że jak kupiłeś padakę to masz efekty.

--- Koniec cytatu ---


Nie wiem co chcesz od tych wypowiedzi, polo kupiłem też w średnim stanie z tym że dało się naprawić. Prawdopodobnie dlatego że łatwiej o pomoc z popularnym modelem a za to mniej tego typu porad:

--- Cytat: "kml" ---Jeżeli nie to kup nową, oryginalną, za 100 PLN i zobaczy czy jest lepiej.
--- Koniec cytatu ---


To samo słyszałem od "mechaników" na temat przepływanki, czujnika wału, temperatury, przepustnicy i pompy paliwa itd. Nikt nie wie jak co sprawdzać ale profilaktycznie wymienimy wszystko i może będzie lepiej  ;-)

kml:
Kupując samochody w średnim stanie podejmujesz ryzyko a hyundai to nie polo (jak słusznie zauważyłeś) więc potrzeba kogoś ogarniętego. Poza tym jeżeli uważasz, że tutaj jest za mało informacji i porad dotyczących accenta to podaj proszę inny adres gdzie można dowiedzieć się więcej :)

W kwestii cewki to powiedz mi co innego Ci pozostaje? Dodatkowo pisałeś o mocniejszych objawach przy gorszej pogodzie więc tym bardziej stawiałbym na tą kwestię. Miałem podobnie u siebie aż do stanu kiedy ciągle wypadały zapłony.

Jeżeli świece i przewody są sprawne a spalanie nie przebiega prawidłowo, co objawia się utratą mocy, to cewka zapłonowa jest ostatnim elementem, który może siać złe wibracje. Nota bene uważam, że 100 PLN to nie jest aż taki wydatek a zmienić można spokojnie samodzielnie bo odkręca się dwie śrubki. U mnie cewka zdechła przy ~98 kkm. Jeżeli masz przejechane więcej a nie widać aby była zmieniana to istnieje duża szansa na to, że po prostu element jest zużyty i daje odpowiednio dużo prądu aby odpalić mieszankę.

wohoow:

--- Cytat: "kml" --- Nota bene uważam, że 100 PLN to nie jest aż taki wydatek
--- Koniec cytatu ---


szukałem w zeszłym tygodniu, chinczyki z allewolno ok 130zl, cewka ngk w sklepie to ok 300zl. gdzie można kupić oryginał za 100zl ?

kosmos2011:
Kml ma poniekąd rację komplet dwóch cewek (27301-26600) jest za 200 pln więc jedna (27310-22600) wychodzi po 100 pln.

Oryginal Mobis http://www.sklep-kia.pl/cewka-zaplonowa-cerato-rio-iii-accent-coupe-elantra-getz-matrix-p-440.html

Zmiennik Denso http://www.sklep-kia.pl/cewka-zaplonowa-cerato-rio-iii-accent-coupe-elantra-getz-matrix-p-1138.html

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej