Pewnie nie. Nic tam szczególnie stać się nie może, najwyżej rozleci się bieg i go nie będzie.
Nie byłbym taki pewny. Zębatka V biegu jest na głównym wałku wejściowym, w moim przypadku doszło do jego uszkodzenia, mimo że V bieg już praktycznie nie był do użycia na mniejszych prędkościach, dopiero od 85-90km/h, ale jeszcze był, więc trudno przewidzieć jakie dalsze uszkodzenia by nastąpiły gdybym tego nie naprawił.
Biorąc pod uwagę stertę elementów które mi wymienili - na zdjęciu.
To w tym wszystkim jest pocieszające - cała inwestycja przyniosła zakładany efekt.
Teraz nic nie klekocze, nie stuka, nie muszę unikać używania V biegu, nie szarpie
Nawet powróciła przyjemność z jazdy Hultajem.
Pozostało tylko złe wspomnienie, szukanie warsztatu, gdy potrzebujesz pomocy, wszyscy nagle mają cię głęboko gdzieś, bo kasa z takiej pomocy żadna więc po co