Witam,
Dawno się nie odzywałem, ale straciłem cierpliwość.
Złom z Korei tradycyjnie jest zepsuty i nie zdatny do użytku :mrgreen:
Tym razem, jak udało się zdiaognozować jakiemuś majstrowi padł czujnik temperatury.
Silnik cały czas jest chłodzony. Wiatrak pracuje od pierwszego odpalanie, mimo tygodnia stania i +4'C :-)
W efekcie mało, że huczy to jeszcze wypala cały zbiornik na dystansie 170 km ;-)
Oczywiście nikt nie wie co to za część i jak się ją wymienia, więc kilka pytań:
1)Czy ktoś zna numer tej części (jakkolwiek ją nazwać), która z jakimikolwiek prawdopodobieństwem pasowałaby do mojego egzemplarza (P.S Czy Hyundai produkowany jest ręcznie, a wszystkie części stosowane maksymalnie w 3 różnych egzemplarzach?)
2)Czy znacie jakiegoś mechanika, który kiedykolwiek słyszał o czymś takim jakim jak Hyundai (wulkanizatorzy odpadają) - najchętniej z pomorza... :roll:
3)Sprzedam Santa Fe - dorzucę co chcecie - psa, dom, kobietę, tylko weźcie to ode mnie, błagam!!! :-P