Forum > Atos / Atos Prime

[Atos Prime] Kompletny remont hamulców - porady

<< < (2/3) > >>

kosmos2011:

--- Cytat: "voytek77" ---autoserwisie
--- Koniec cytatu ---


Gdzie ?  :mrgreen: a poważnie to tutaj http://www.przewody-hamulcowe.pl/9-przewody-miedziane-wg-dlugosci masz przewód na metry wraz z końcówkami gratis (koniecznie M10X1 SF -grzybek).


--- Cytat: "voytek77" ---biegnie chyba 5 przewodów przez sporą część podwozia.
--- Koniec cytatu ---

Wraz z przewodami hamulcowymi idą dwa przewody paliwowe które są nieco grubsze i pewnie też będą do wymiany.

R4ZOR:
Kosmos2011 - prawdziwa encyklopedia wiedzy na temat hyundaia :) Dzięki ,sam czerpie z Twoich porad. A czy tylko zajmujesz sie hyundaiem czy tez innymi markami ? Pytam bo poszukuje w miarę sprawdzonego automatu do mojej omegi V6 słyszałem że w gdańsku jest największy skład skrzyń biegów?

voytek77:
OK, wymienione 2 te długie sztywne i 2 krótkie - w sumie za wymianę tych przewodów razem z przewodami + wymianę amortyzatorów zapłaciłem 330 zł, więc chyba znośnie :-)

Pytanie mam natomiast odnośnie hamulca - hamulec reaguje dość późno, czego może to być przyczyna? Cylinderki, pompa? Od czego zacząć?

R4ZOR:
Jak to późno? Wpada w podłogę ? Czy wciskasz jest opór i dopiero później hamuje ? sprecyzuj . może źle odpowietrzone? Lub tak jak w przypadku  wymiany tarcz i klocków hamulce musza się zwyczajnie ułożyć po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów wszystko powinno śmigać jak talala

voytek77:

--- Cytat: "R4ZOR" ---Jak to późno? Wpada w podłogę ? Czy wciskasz jest opór i dopiero później hamuje ? sprecyzuj . może źle odpowietrzone? Lub tak jak w przypadku  wymiany tarcz i klocków hamulce musza się zwyczajnie ułożyć po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów wszystko powinno śmigać jak talala
--- Koniec cytatu ---


Rzecz w tym, że po lekkim wciśnięciu pedału hamulce nie reagują - dopiero wciśnięte do połowy zaczynają hamować.
Hamulców nie wymieniałem. Na przeglądzie okazało się, że są jeszcze dobre.

Zauważyłem, że (wersja bez ABSu) kiedyś przy wciśnięciu hamulców do oporu (hamowanie awaryjne) koła się blokowały i był tradycyjny 'pisk opon' - teraz, przy hamowaniu awaryjnym tak jakby reagowały słabiej - tzn. bez blokady kół.

Myslę, że teraz jest bardziej precyzyjnie :)

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej