Autor Wątek: problem z napędem 2.7 v6  (Przeczytany 2024 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

pio

  • Gość
problem z napędem 2.7 v6
« dnia: 07 Maj 2009, 19:55:55 »
Witam,
Panowie a więc smieszna sprawa z tym napędem w moim aucie. Nie zaskakuje mi tył przy uślizgu przednich kół. Jak podjężdzam na wsteczyn to nie ma problemu tył sie włącza a do przodu jak jadę to nie ?!?!? Zauważyłem wyciek oleju z reduktora (ten w skrzyni) może to jest przyczyną lub co gorsz może sie okazac ce wisko jest wy....ne i koszty już sa. Dajcie znać co sądzicie o tym Aha obdzwonlem dużą ilość aso i tam zabardzo widze chllopaki nie wiedza o so chodzi każą przyjechac . Dajcie znac jak wiecie . Pozdrawiam

santafer

  • Gość
problem z napędem 2.7 v6
« Odpowiedź #1 dnia: 08 Maj 2009, 17:09:26 »
1/Santa Fe nie ma reduktora
2/Olej w sprzęgle wiskotycznym odpowiedzialnym za załaczanie równiez wymaga wymiany
3/Elementy mechaniczne odpowiedzxialne za wytworzenie cisnienia niezbednego do załacznia wiskotycznego sprzegła moga byc zużyte
4/żadne ASO nie jest zainteresowane udzielaniem porad on line...
tylko naprawą

pio

  • Gość
problem z napędem 2.7 v6
« Odpowiedź #2 dnia: 12 Maj 2009, 21:36:02 »
no ok ale co powiesz na sytuację ze na wsteczyn wspinając sie napęd jest dołączanya jadąc do przodu pod wzniesienie nie załącza? cczyżbyzużyte tarczki sprzęgła wiskotycznego?? Jutro rano jade na poczatek uszczelnić sprzęgło wiskotyczne bo slimaczy sie z niego i mam cichą nadzieje ze pomoże a jak nie to czeka mnie zakup uzywki na necie.

pumek1976

  • Gość
problem z napędem 2.7 v6
« Odpowiedź #3 dnia: 13 Maj 2009, 07:30:02 »
A czy ktokolwiek mógłby zrobić fotkę i umieścić link ukazujący opisywany wyciek oleju z reduktora?

pio

  • Gość
problem z napędem 2.7 v6
« Odpowiedź #4 dnia: 16 Maj 2009, 16:14:06 »
no i po problemie. tak ja pisalem albo nie Santa fe mam od niedawna i okazało sie ze poprzedni właściciel zalał skrzynkę rozdzielcza zwykłym olejem no i masz ci niedziałające napędy wczoraj zakupiłem z ASO specjalny olej do sprzęgla wiskotycznego ...szybka wymiana i DZIAŁA
Jak sie okazło zwykły olej pod wpływem wysokiej temp. jeszcze bardziej robil sie rzadki a olej do przekłaadni lsd pod wpływem wysokiej temp gęstnieje i spina tarczki sprzęgła. Tak siak czy inaczej napęd przywrócony do życia..

santafer

  • Gość
problem z napędem 2.7 v6
« Odpowiedź #5 dnia: 29 Maj 2009, 21:29:46 »
Cytat: "pio"
no i po problemie. ...................niedziałające napędy wczoraj zakupiłem z ASO specjalny olej do sprzęgla wiskotycznego ...szybka wymiana i DZIAŁA
................Tak siak czy inaczej napęd przywrócony do życia..

Miło czytać :mrgreen: ,
jednak czynnik ludzki-jak to najczesciej zawiódł <cisza> .
To ważna informacja dla uzytkowników ,którzy mają problemy ze sprzęgłem wiskotycznym