To mój pierwszy post na forum, więc witam Wszystkich serdecznie.
Również miałem taki problem u siebie w Atosie, nie działał pierwszy bieg w nawiewie. Panowie na serwisie wycenili nową płytkę z dwoma rezystorami i gniazem kostki na 103zł, ale przeczytałem Wasze porady i nie było najmniejszych problemów z naprawą, która wyniosła mnie 1,60zł. Porady kolegi Karwass'a są bardzo dobre, bez problemu można znaleźć miejsce, gdzie znajduje się ta płytka.
Jeśli mogę poradzić coś od siebie, to kupić nie jeden ceramiczny rezystor 2,2 Ohm, lecz dwa o oporności 4,7Ohm 5W i spiąć je razem ze sobą, a dopiero potem wlutować na miejsce starego, przepalonego. Wtedy rezystancja jest połowiczna, a więc 2,35Ohm (zbliżona do właściwej 2.2 Ohm) a zyskujemy moc 10W zamiast 5W sprawiając, że nie przepali się tak prędko. Również działa poprawnie, różnica jest niezauważalna, a pozbywamy się problemu przegrzewania opornika i nieodległej konieczności ponownego "nurkowania" pod kierownicę :mrgreen: