Instrukcja Dla Adama Słodowego.
Myślałem, że już wszystko dokładnie opisałem ale w takim razie jeszcze raz na zakończenie tego tematu.
1. Kupujesz kierownice, mam mieć wbudowane sterowanie do tempomatu.
2. Demontujesz poduszkę odkręcając 2 śruby z obydwu stron kierownicy(potrzebny specjalny klucz Hyundaia, ja dopasowałem płaski śrubokręt), po odkręceniu śrub wyjmujesz poduszkę i odpinasz wtyczkę z zasilaniem.
3. Odpinasz wiązkę ze sterowaniem od zwijacza(sterowanie od radia i bluetooth)
4. Zdejmujesz kierownicę (przed demontażem należy zaznaczyć jej położenie względem kolumny kierownicy).
5. Demontujesz prawy panel(bez przycisków) w jego miejsce zakładasz panel ze sterowaniem do tempomatu.
6. Demontujesz wiązkę od sterowania radiem i w jej miejsce podpinasz wiązkę z nowej kierownicy, czyli podpinasz sterowanie do radia i tempomatu.
7. Montujesz kierownicę
8. Podpinasz do zwijacza wiązkę do sterowania radiem, bluetoothem i tempomatem.
9. montujesz airbag
10. Przekręcasz kluczyk od stacyjki i wciskasz przycisk uruchamiający tempomat w tym momencie na wyświetlaczu zaświeci się zielona kontrolka od tempomatu.
Instrukcja użytkowania tempomatu:
1. Włączamy i wyłączamy tempomat klawiszem z ikonka tempomatu.
2. Po osiągnięciu wybranej prędkości klawiszem SET - (minus) ustawiamy zadana prędkość --> będzie jechał sam.
3. Klawiszami SET - i + możemy regulować zadaną prędkość.
4. Klawisz Cancel wyłącza sterowanie zadaną prędkością.
5. Klawisz SET + zapamiętuje ostatnią zadaną prędkość.