Jezeli w danym kraju obowiazuja przepisy wlaczonych swiatel podczas jazdy w dzien, to wtedy masz auto z wlaczonymi swiatlami w pozycji 0. Jak poczytasz watek o wymianie lamp na poliftowe lub dolozeniu swiatel dziennych led, dotrzesz do informacji jak mozna to zmiwnic (moduł lub przekaznik).
Co do korozji, pamietam jak w moim 3 letnim wtedy egzemplarzu, podczas czyszczenia odkryłem rudą na zgrzewach drzwi pod uszczelkami.Moje zdziwienie bylo przeogromne, aso temat olalo bo to nie byla perforacja od srodka ! Pozniej pojawily sie parchy na masce przedniej (praktycznie kazda maska na allegro to ma) w jej centralnym punkcie, tam gdzie zbiera sie woda.
Ciekawym doswiadczeniem byl widok od spodu, szczegolnie jak sie zdejmie oslony plastykowe. Generalnie ruda lubila hyundaie (pamietne pony) i nadal je lubi. Auto sprzedalem po 5 latach eksplatacji i zasadniczo nigdy wiecej juz tej marki nie kupie. Korozja to jedno, a jakosc materialow w srodku to drugie. Auto wewnatrz po 100k km wygladaja jak by zrobilo 300K km.