a czy mógłbym wiedzieć co to jest?
Manual Boost Control
Cytat z innego forum:
Otóż ustawiamy na nim zadane ciśnienie (np. 0.5bar) i dopóki w układzie (na wejściu) się ono nie pojawi dopóty zawór pozostaje całkowicie zamknięty. W chwili przekroczenia krytycznej (nastawionej) wartości zawór otwiera się całkowicie. Rezultat to błyskawicznie narastający boost, auto jest bardzo szybkie, gdyż mamy pełne doładowanie już od początku - nawet przy niecałkowicie otwartej przepustnicy. MBC pressure type wchodzą czasem w konflikt ze sprzęgłami, poddającymi się fantazji użytkownika o skłonnościach do kręcenia o "jeszcze tylko jeden ząbek".
Zawory typu pressure podłącza się w linii przepływu ciśnienia do siłownika WG, czasem pojawia się też kanał vent do atmosfery.
czy w LS-ie też można to zamontować?
Nie
Sama nazwa mówi ze to do aut z Turbo
Zachowujesz się jak student, który kseruje wszystkio co tylko dorwie, nie ważne czy to mu będzie potrzebne czy nie (sam tak nieraz robie na uczelni
). Nie wiesz co, nie wiesz po co, ale chcesz montować do auta <rotfl> <rotfl> <rotfl> <rotfl>
Odbiegając od tematu jak zrobic taką emotke w podpisie jak masz ty TIGER za spalaniem?
Kliknij w to, przeniesie Cię na stronkę, zarejestruj się i dalej to już będziesz wiedział o co kaman