Forum > Lantra

[Elantra J2] Modyfikacje

<< < (10/13) > >>

rufuz:
Dzieki za info. Pytam bo seryjne zaciski co chwila cos sie dzieje z cylinderkami i mam juz dosc napraw uszczelek itp. Przy mocniejszym silniku wskazane jest aby mieć nieco mocniejsze hamulce, zwłaszcza ze tutaj niedaleko mnie jest nieczynne ogólnodostępne lotnisko z dobra nawierzchnia i chce tam czasem pojechać aby pojeździć nieco ostrzej.
A ile moge mniej wiecej kosztować Tarox zaciski + tarcze ? Bo cena Brembo jest powalająca.
Wiem ze pewnie tanie nie sa ale brembo to sa po ponad 10 tys.

Dziś przelałem kasę za silnik wiec w przyszłym tygodniu będę wiedział jaki jest jego rzeczywisty dokładny stan.

Dzwoniłem do generalnego dystrybutora Tarox i cena jest niższa niz Brembo ile dokładnie dostane info na maila.

kml:

--- Cytuj ---Dzwoniłem do generalnego dystrybutora Tarox i cena jest niższa niz Brembo ile dokładnie dostane info na maila.
--- Koniec cytatu ---


No tez jestem okrutnie ciekaw bo tarox wyglada naprawde nieźle. Gdyby jednak coś bylo nie halo to może EBC i green stuff? Dobre tarcze i dobre klocki powinny dac wymierną poprawę hamowania a do tego jakeś przewody w stalowym oplocie i będzie git :)

rufuz:
no na 100% muszę cos zrobic z hamulcami bo seryjne będą zbyt słabe. Z silnikiem 1.6 bez przeróbek kiedy czasem rozpędzę sie do 170 km/h to mocniejsze hamowanie na seriach to juz lipa. A jak będzie 2.0 z modyfikacjami. Wszystko bede wiedzial jak silnik dotrze w przyszlym tygodniu do firmy Jacka Chojnackiego. Okaze sie wtedy czy cos trzeba jeszcze wymienic ponadplanowo czy nie. Jesli nie to chyba pomysle powaznie o jakims przyzwoitym zestawie. Nie ukrywam, ze Tarox jest wypasiony wtedy Tarox Compact wystarczy.
No chyba ze seryjne zaciski a tarcze i klocki jakieś mocniejsze hmmmm Zobacze

Znalazlem jeszcze coś takiego

http://www.wilwood.com/

http://www.wilwood.com/BrakeKitLanding.aspx

Tylko konkretnie dedykowanych do jakiegokolwiek Hyundaia nie ma. Które ewentualnie mogłyby pasować ?


Silnik 2.0 DOHC dotarł wczoraj t.j. 22 września do firmy Chojnacki Motor System. Teraz pewnie wałki beda wysłane do Cat Cams aby zrobili na zamówienie.
Jak na razie w nowym silniku bedzie wymieniana ponad planowo tylko miska olejowa. Czy cos jeszcze zobaczymy jak silnik zostanie rozebrany.

napis 2.0 GTX juz sie robi tzn szlifowanie podklad oraz malowanie, spray, czerwony. Znaczek 2.0 wziąłem od starszego Opla Omegi a GTX z..... KIA Sephia prawie identyczne czcionki. Po lewej stronie na klapie bagażnika 2.0 a po prawej GTX.
2.0 bo silnik jest 2.0 a GTX bo zespól modyfikacji silnika, który będzie zrobiony, od wielu lat jest oznaczany przez firmę Jacka Chojnackiego właśnie GTX.

27. X. 09
Silnik już rozebrany.

rufuz:
W przeciwieństwie do tego 1.6 który jeszcze napędza moje auto ten nowy silnik 2.0 ma wałki rozrządu na łańcuchu. Wałki bedą z Catcams wiec chyba jakość gwarantowana.

BartBartez:

--- Cytat: "rufuz" ---W przeciwieństwie do tego 1.6 który jeszcze napędza moje auto ten nowy silnik 2.0 ma wałki rozrządu na łańcuchu
--- Koniec cytatu ---

1,6 ma tak samo

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej