Forum > Lantra

[Elantra J2] Modyfikacje

<< < (9/13) > >>

rufuz:
"To już ma dwie sondy i przepływkę czy jeszcze "normalny" - nie rozumiem.

Ja bede mial walki Cat Cams o innych kątach otwarcia i jeszcze sporo innych czesci. Dodatkowo biore tarcze sprzegla spiekowa.

Juz sie nie moge doczekac kiedy na autobahnie w Reichu "wytne" jakies 2.0 TDI he he he

 No nie mów ze silnik z anglika nie będzie pasował. Przelew bede robil w czwartek to jeszcze moge zmienic.

Zdjecie nowe silnika wrzucilem do albumu

kml:

--- Cytat: "rufuz" ---No nie mów ze silnik z anglika nie będzie pasował. Przelew bede robil w czwartek to jeszcze moge zmienic.
--- Koniec cytatu ---


Nie mowcie mi że silnik jest odwrócony :) Silniki przeca są takie same a reszta jest inna - prawda?

BartBartez:
Silnik będzie pasował.

--- Cytuj ---"To już ma dwie sondy i przepływkę czy jeszcze "normalny" - nie rozumiem.
--- Koniec cytatu ---

Nie wiem z jakiego auta masz silnik.
W Coupe RD2 dołożono przepływomierz, drugi katalizator(chyba) i drugą sondę. Ograniczyło to moc o kilka koników.
"normalny" jest w RD1

rufuz:
Modyfikacje wydechu tez będę miał robione. Foto silnika jest w moim albumie. Lantra 1999 rok miała identyczny silnik 2.0 jak coupe 1999 rok 2.0. wiec pewnie mam ten sam silnik.
Wydech bede mial tak zmodyfikowany zeby auto dostało przegląd a jednocześnie aby jak najwięcej "wydusic" w bezpiecznym zakresie.

Jakie zaciski hamulcowe dać aby byly mocniejsze od seryjnych ? Gdzie szukać takich zacisków ? Brembo odpadaja bo nie będę wydawał jednak grubo ponad 10 tys za hamulce.

BartBartez:

--- Cytat: "rufuz" ---Brembo odpadaja bo nie będę wydawał jednak grubo ponad 10 tys za hamulce.
--- Koniec cytatu ---

Poszukaj info o firmie Tarox

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej