Forum > i20

Montaż alarmu sterowanie centralnym zamkiem

(1/5) > >>

bedik:
Skończyła się gwarancja i czas zamontować sterowanie centralnym zamkiem z pilota, ale myślę ze lepiej będzie zamontować  alarm.Czy ktoś już to robił i posiada informację jakie przewody odpowiadają za sterowanie centralnym zamkiem , co najlepiej odcinać itp . A najlepsza była by jakaś rozpiska do tego modelu lub informacja gdzie mogę ją zaleście.
Z góry dziękuje.

[ Dodano: 2013-06-07, 10:00 ]
Czyżby wszyscy mieli centralny sterowany z pilota i tylko ja mam otwierany z kluczyka. Nikt z was nie dorabiał sterowania radiowego. Szukam tego od dłuższego czasu i nic nie mogę znaleźć myślałem ze może wy mi coś podpowiecie.

tomek505:
Sterowanie centralnym zamkiem jest tu bardzo proste. od centralki do przednich drzwi idą dwa kable (nie pamiętam kolorów) do każdych przednich drzwi po jednym. Jest na nich normalnie jedynka czyli +12V. Podanie masy powoduje otwarcie zaś nie podanie niczego (przerwa) powoduje zamknięcie auta. Trzeba tylko odpowiednio spreparować dokładany sterownik i działa. Ja u siebie mam piloty zbliżeniowe polecam super sprawa

barzuc:
bedik, kup w dowolnym miejscu (no prawie) centralkę i piloty (bez siłowników)... z centralki (o ile jest porządna) masz wyprowadzone sygnały sterujące, które zostaje tylko podłączyć do oryginalnego sterownika centralnego zamka. To wersja najprostsza. Z kolei jeśli przy okazji będziesz montował alarm - to pewnie centralka alarmu będzie miała wyprowadzenie sygnału do centralnego (i odwrotnie powinna też mieć). Jak będziesz montował sam - instrukcja, schematy i dasz radę, tym bardziej w kontekście tego co napisał tomek505, jeśli w serwisie - to podłączenie dla nich centralnego nie powinno być problemem.
Do swojego toczydełka kupiłem kiedyś zestaw (z siłownikami) to nie dość, że ma wyjście (osobne przewody na których pojawia się sygnał) do sterowania innym modułem centralnego / immo. to jeszcze na kolejnej parze kabli dodatkowy kilku-kilkunasto sekundowy do innego sterowania (można przez przekaźnik podłączyć np. światła do odprowadzania postojowe / mijania albo domykanie szyb).

bedik:
Dziękuje panowie w kącku jakieś konkrety. Zdecyduje się alarm seo jest on sterowany dwoma "-" .Tomek505 rozumiem ze sam podłączyłeś  sterowanie,czyli jak dobrze rozumiem podałeś minus na przewód to otworzyło zamek, a w jaki sposób przerwałeś obwód? Czy podanie minusa na drugi przewód nie spowoduje czasem zamknięcia? Gdzie podłączyłeś się pod zasilanie bezpośredni pod akumulator czy któryś przewód w skrzynce bezpiecznikowej. I tak dla upewnienia się impuls podawałeś przed próbnik z żaróweczką.?
Rozumiem ze przerywałeś obwód przekaźnikiem ale szczegółowe instrukcje miło widziane

[ Dodano: 2013-06-10, 17:53 ]
Jeśli ktoś by potrzebował to udało mi się znaleźć plik z podłączeniem do alarmu do hyundaia i20. Tutaj niby otwieranie i zamykanie jest na osobnych przewodach,nie sprawdzałem jak jest w aucie czy centralny jest sterowany jednym przewodem czy dwoma jak w tym pliku . Pobawić się z podłączeniami będę mógł dopiero gdzieś za miesiąc jak  by ktoś wcześniej to robił to proszę o informację jak to wygląda.

[ Dodano: 2013-06-10, 18:21 ]
niestety plik jest za duży i nie udało się dodać jak ktoś będzie potrzebował wyśle na maila

mario2013:
Witam,
Próbuje od paru popołudni połączyć centralny zamek na pilota Maxicar. Niestety nie mogę odszyfrować ,które przewody sterują zamykaniem i otwieraniem drzwi.
Tak jak wspomniano w wcześniej są dwa przewody które tylko reagują w momencie podania "-" wtedy drzwi się otwierają.Problem jest z zamknięciem samochodu.
I tu moja prośba  ,jeżeli koledzy mają schemat ewentualnie wiedzę jakie to kolory przewodów byłbym bardzo wdzięczny za pomoc.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej