Forum > Accent

Wymiana uszczelniaczy zaworów

<< < (10/11) > >>

Teges:
Sorry ze odgrzewam tego kotleta :P

Miromat - biały dymek to norma czyli jednym słowem wilgoć

Pisze bo mam podobny problem z braniem oleju. Stawiam również na uszczelniacze.
Samochod nie kopci, ani na czarno, ani na biało, na niskich i na wysokich obrotach, a oleju ubywa i ubywa...
Jako ze nie jestem zadnym mechanikiem mam szybkie pytanko... skoro olej nie jest spalany (zakladam ze przy spalaniu oleju powinno byc wlasnie widac jakis dym) to co sie z nim do cholery dzieje?? No chyba sam z siebie nie znika?? a jak gdzies jest jakas nieszczelnosc to gdzie on wędruje?? aha... pod samochodem tez go szukalem i ni ma :shock:

Sory za tak laickie pytanie... ale jak to mówią "kto nie pyta ten sie nie dowie" :P

Pozdro

Cendra:
Przy porannym odpalaniu nie ma niebieskiej chmurki z wydechu :?:

Miromat:
Tak jak napisał Cendra, przyjrzyj się dobrze przy porannym odpalaniu. Najlepiej jest to robić we dwoje, ktoś niech odpali auto, a ty obserwuj rurę wydechową. Dymek utrzymuje się tylko kilka sekund. To ten olej co skapał z zaworów przez noc. Dalej spala się na bieżąco w tak małych porcjach, że nie widać go.

Teges:
Sprawdzilem... jest faktycznie niebieskawy, ale to trzeba sie dosc uwaznie przyjrzeć zeby zobaczyc... hmmm... czyli przypuszczenia były słuszne...

Kolejne pytanko... warto inwestować w uszczelnienie całego silnika mimo ze mam do wymiany tylko te o ktorych mowa wyzej? tzn konkretnie... spod głowicy mi nie cieknie, a mimo to bym chcial ją przy okazji wymienic (zeby nie robic tego za tydzien albo za rok). Poza tym czeka mnie wymiana rozrządu i takie tam.

Aha... przy ostatniej wymianie oleju zalałem półsyntetyk, a teraz po uszczelnieniu calego silnika moge spokojnie lać z powrotem full syntetyk nie?

Pozdrawiam i dzieki za pomoc

Cien:

--- Cytat: "Teges" ---...