Autor Wątek: Wymiana uszczelniaczy zaworów  (Przeczytany 12316 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Teges

• Gość
Wymiana uszczelniaczy zaworów
« Odpowiedź #45 dnia: 05 Październik 2009, 21:39:10 »
Sorry ze odgrzewam tego kotleta :P

Miromat - biały dymek to norma czyli jednym słowem wilgoć

Pisze bo mam podobny problem z braniem oleju. Stawiam również na uszczelniacze.
Samochod nie kopci, ani na czarno, ani na biało, na niskich i na wysokich obrotach, a oleju ubywa i ubywa...
Jako ze nie jestem zadnym mechanikiem mam szybkie pytanko... skoro olej nie jest spalany (zakladam ze przy spalaniu oleju powinno byc wlasnie widac jakis dym) to co sie z nim do cholery dzieje?? No chyba sam z siebie nie znika?? a jak gdzies jest jakas nieszczelnosc to gdzie on wędruje?? aha... pod samochodem tez go szukalem i ni ma :shock:

Sory za tak laickie pytanie... ale jak to mówią "kto nie pyta ten sie nie dowie" :P

Pozdro

Cendra

• Gość
« Odpowiedź #46 dnia: 06 Październik 2009, 10:29:07 »
Przy porannym odpalaniu nie ma niebieskiej chmurki z wydechu :?:

Miromat

• Gość
« Odpowiedź #47 dnia: 06 Październik 2009, 13:49:57 »
Tak jak napisał Cendra, przyjrzyj się dobrze przy porannym odpalaniu. Najlepiej jest to robić we dwoje, ktoś niech odpali auto, a ty obserwuj rurę wydechową. Dymek utrzymuje się tylko kilka sekund. To ten olej co skapał z zaworów przez noc. Dalej spala się na bieżąco w tak małych porcjach, że nie widać go.

Teges

• Gość
« Odpowiedź #48 dnia: 06 Październik 2009, 22:20:49 »
Sprawdzilem... jest faktycznie niebieskawy, ale to trzeba sie dosc uwaznie przyjrzeć zeby zobaczyc... hmmm... czyli przypuszczenia były słuszne...

Kolejne pytanko... warto inwestować w uszczelnienie całego silnika mimo ze mam do wymiany tylko te o ktorych mowa wyzej? tzn konkretnie... spod głowicy mi nie cieknie, a mimo to bym chcial ją przy okazji wymienic (zeby nie robic tego za tydzien albo za rok). Poza tym czeka mnie wymiana rozrządu i takie tam.