Zdaję dopiero relację gdyz dopiero naprawiłem ustrkę, ale zacznę od pocżątku, czyli przeglądu w ASO:
ASO w Białymstoku wymieniłoby najchętniej całą pompę na nową - koszt pompy 1500PLN :shock: .
Oczywiscie przy sprawdzeniu auta przyjrzeli się łacznikom stabilizatorów, końcówkom drążków i standarowe punkty kontrolne.
Prosiłem, zeby obejrzeli złącze elastyczne tłumika - pojawia mi się bład CE P0420 - bład katalizatora - oczywiscie nic nie zauważyli, ale o tym poszperałem na innym temacie.
Umówiłem się z mechanikiem specjalizującym się w przekładniach, maglownicach, pompach wspomagania.
Po rozebraniu wyszło, że łozysko huczało.
Pasek był krzywo, bo przy wymianie rozrządu zostało założone odwrotnie koło pasowe.
Koszt wymiany łożyska, dodakowo uszczelniacze, płyn wspomagania i robocizna: 180PLN
Teraz pompa cichutko pracuje, pasek równo "leży" i ja jestem happy.