Forum > Lantra

Temperatura silnika, a czas nagrzania się...

(1/2) > >>

Joshi:
Wszystko jest chyba ok, ale wolę spytać. Mianowicie mieszkam przy trasie, odpalam rano autko [jest zimno bryy...] i jestem na trasie, prędkość średnia około 80-100 km/h i już po około 2 minutach temp. jest jak powinna być a z nawiewów leci gorące powietrze. Natomiast w korkach, w gorące dni, nigdy wskaźnik temp. nie poszedł wyżej, ani też nie słyszałem,żeby włączył się wiatrak pod maską ;/ 478 479 481 482 483 484 490 491 492 498 499 503 998 Jak myślicie, wszystko jest ok ;/ ??

cezary46:
Na pewno się włącza tylko go nie słyszysz.

BartBartez:
Dokładnie. A wskazówka nie pójdzie wyżej bo masz sprawny układ chłodzenia i temperatura jest stabilna

IgoReCzeK:
Witam. Hyundaia cechują układy chłodnicze o małej bezwładności cieplnej ( i bardzo dobrze ), dlatego silnik dość szybko uzyskuje temperaturę roboczą. Ma to taki plus, że przy okazji nagrzewnica szybko reaguje oddając ciepło do wnętrza samochodu. Z ciekawości porównywałem wielkości chłodnic Accenta z Fiatem Punto i tam są one mniejsze. Jedyną wadą takiego układu jest to, że trzeba mieć dobrej klasy termostat, ale ten akurat w Hyundaiu daje radę. ;-) Pozdrawiam Igor.

Joshi:
To moje ktores z kolei autko i nigdy wczesniej czeos takiego nie widzialem, dlatego pytalem :) Cieszy mnie ze mam Hyundai'a, kolejna rzecz, ktora na PLUS mnie zaskoczyla ;) Pozdrawiam!

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej