Podkłądka sprężynująca jest pod łbem - akurat fotka była zrobiona przed tym jak zauważyłem że jej nie dałem - jest jest.
BartBartez - też jestem zdziwiony - równie dobrze mogli napluć i przykleić to na przeżutym chlebie
Zrobione jest bardzo dobrze - mam nadzieję, że o ten otwór nie przyczepią się na przeglądzie
Jeszcze jedno - jak zrobić taki otwór - ja poszedłem drogą wiercenia jak największym wiertłem - zaczynając od najmniejszego 2 poprzez 4, 6 10, 13 i tu wiertarka nie miała już możliwości zaadoptować większego wiertła. Więc zacząłem jechać - kamieniami szlifierskimi montowanymi na wiertarce. Poszło ich dokładnie 10. Poszło - ale nie dlatego ze się zużyły ale pokruszyły. Ciężko tym wiercić i poszerzać otwór zwłaszcza na nierównej powierzchni sanek
Pomagałem sobie dużym półokrągłym pilnikiem i czasem jechałem po obwodzie otworu wiertłem 8-10.
Powodzenia - gdyby kogoś to spotkało. U nas to i tak nie taki duży problem - np. w Golfach wahacze są mocowane ponoć do podłużnic i żeby odkręcić czy przyspawać nakrętkę trzeba pruć podłogę auta