Autor Wątek: [Lantra J2] Listwa wtryskowa i piny jej zasilania we wtyczce  (Przeczytany 6254 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

mcdrive

  • Gość
[Lantra J2] Listwa wtryskowa i piny jej zasilania we wtyczce
« dnia: 22 Kwiecień 2013, 23:29:17 »
Wtam potrzebuje informacji na temat zasilania i powrotu w listwie wtryskowej, mam podejzenie ze jest podłaczone odwrotnie tak stwierdził mechanik (mam zaufanie do niego) chyba ze tutaj jest odwrotnie niz w innych samochodach, mechanik twierdzi że zasilanie wchodzi do regulatora  cisnienia a wychodzi po drógiej stronie (ja zawsze myslałem ze regulator jest na  wymsciu listwy i poprostu upuszcza jak zaduze cisnienie )

czy ktos wie gdzie dostane nowy regulator cisnienia paliwa?

i jak to  z tymi katalizatorami gdzie były montowane.. ?

i czy może ktos ma opis wtyczki od ecu konkretnie chodzi jaki czujnik jest na którym pinie ...

Offline kosmos2011

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 8169
Re: listwa wtryskowa i piny wtyczki ecu
« Odpowiedź #1 dnia: 23 Kwiecień 2013, 15:42:29 »
Cytat: "mcdrive"
witam potrzebuje informacji na temat zasilania i powrotu w listwie wtryskowej





Cytat: "mcdrive"
czy ktos wie gdzie dostane nowy regulator cisnienia paliwa?


http://hyundaiklub.pl/forum/viewtopic.php?t=3049

Cytat: "mcdrive"
i czy może ktos ma opis wtyczki od ecu konkretnie chodzi jaki czujnik jest na którym pinie ...


Poszło na e-mail.

Cytat: "mcdrive"
jak to  z tymi katalizatorami gdzie były montowane.. ?



mcdrive

  • Gość
[Lantra J2] Listwa wtryskowa i piny jej zasilania we wtyczce ECU
« Odpowiedź #2 dnia: 23 Kwiecień 2013, 16:55:01 »
a ja mam puszke taka jak od katalizatora zaraz za kolektorem , moze to byc kat ?

Offline kosmos2011

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 8169
[Lantra J2] Listwa wtryskowa i piny jej zasilania we wtyczce ECU
« Odpowiedź #3 dnia: 23 Kwiecień 2013, 18:16:00 »
No tak był jeszcze drugi rodzaj wydechu z inną normą emisji spalin.


mcdrive

  • Gość
[Lantra J2] Listwa wtryskowa i piny jej zasilania we wtyczce ECU
« Odpowiedź #4 dnia: 23 Kwiecień 2013, 21:09:44 »
wrzucam zdjecie wydechu

wrzucam fotke "czegoś" czy to filtr paliwa tylko poco te przewody? albo elektro
zaworek paliwa?

Kosmos tam gdzie zaznaczyłes na rysunku zasilanie tio w rzeczywistości jest podcisnienie regulujące

mierzyłem na 2 pinie na podłaczonej wtyczce map sensor, na właczonym silniku na wolnych obrotach na rozgrzanym silniku z wyłaczonymi wszystkimi odbiornikami  miedzy masą a 2 (środkowym) pinem jest 1,2v  zmierzy ktoś dla porównania ?

Offline kosmos2011

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 8169
[Lantra J2] Listwa wtryskowa i piny jej zasilania we wtyczce ECU
« Odpowiedź #5 dnia: 23 Kwiecień 2013, 21:19:50 »
Cytat: "mcdrive"
Kosmos tam gdzie zaznaczyłeś na rysunku zasilanie to w rzeczywistości jest podciśnienie regulujące


Rzeczywiście tak jest.

Zrób zdjęcie tego "coś" bo nie można określić gdzie to jest i napisz jeszcze raz co mierzyłeś bo też nie można zrozumieć.

mcdrive

  • Gość
[Lantra J2] Listwa wtryskowa i piny jej zasilania we wtyczce ECU
« Odpowiedź #6 dnia: 23 Kwiecień 2013, 21:46:08 »
to cos jest na pierwszym zdjeciu, jest przy (stojac przy masce) prawym kielichu na wysokosci powiedzmy wału korbowego moze troche wyzej

a mierzyłem map sensor który jest po lewej stronie na grodzi przykrecony zwykle mają napis GM (general motors) wchodzi do niego wezyk podcisnienia i wtyczka 3 pinowa, trzeba mierzyc na rozgrzanym silniku z wyłaczonymi wszystkimi odbiornikami energi i na wolnych obrotach, wpinamy miernik igła czy szpilką w środkowy kabelek we wtyczce a drógi przewód miernika do masy najlepiej bezposrednio minus akumulatora, umnie jest 1,2 V

Offline kosmos2011

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 8169
[Lantra J2] Listwa wtryskowa i piny jej zasilania we wtyczce ECU
« Odpowiedź #7 dnia: 23 Kwiecień 2013, 22:01:24 »
To jest zawór PCSV od układu EVAP. Powinny tam być podłączone dwa przewody czerwono-czarny i czerwono-biały.



W pliku fuel system który dostałeś ode mnie na stronie 32 masz jak sprawdzić MAP.

mcdrive

  • Gość
[Lantra J2] Listwa wtryskowa i piny jej zasilania we wtyczce ECU
« Odpowiedź #8 dnia: 24 Kwiecień 2013, 19:17:54 »
zrobiłem dziurke od dołu w tej puszce, i w środku musi byc monolit bo cos kruchego, jutro go wycinam zobaczymy czy bedzie poprawa. bo sprawdziłem wszystkie czujniki i sa ok

[ Dodano: 2013-04-26, 21:16 ]
dzisiaj sprawdzałem wszystkie przewody miedzy czujnikami a wtyczka do ecu i tez są  w pełni sprawne, katalizator jutro wycinam, ma ktos pomysł jak sprawdzic cisnienie na listwie ?

[ Dodano: 2013-05-16, 21:57 ]
Ludzie rewolucja  wyciołem katalizator i i ze spalania 14l/100 pali 7-8 to narazie wstepne obliczenia ale kolosalna róznica