Forum > i40 VF

[i40 VF] Wypalanie filtra DPF w 1,7 CRDI

<< < (126/168) > >>

robaszek127:
Na tym polega paradoks. Najbardziej Unia gniecie samochody, jakieś limity co2 a Chiny czy USA normy mają gdzieś. A potem import z chin części czy produktów bez pytania się o to czy oni dbają o ekologię.
A tak to chyba z dwojga złego lepsze są dpf-y na adblue.

Alfred:

--- Cytat: "scin10" ---Witam. I mój Hyundai jest już po regeneracji - czyszczeniu DPF. Dałem do czyszczenia, ponieważ jak pisałem w innym temacie auto dużo mi paliło (podejrzenia były na zapchany DPF- częste wypalanie). No i muszę powiedzieć, że nie jestem zadowolony. Auto wypala tak często jak wypalało. Zakupiłem Elm 327 i apke Torque pro. Po wyjechaniu z warsztatu podłączyłem i od razu temp. DPF na 650 stopni czyli od razu wszedł w tryb wypalania. Wyjechałem za miasto i wypalał z 15min. później temp. zeszła na 300 stopni. I tak 3 razy w przeciągu 80km. Jak nie wypala to temperatura przy spokojnej jeżdzie w mieście to 250-380 stopni. Na postoju ok 200 stopni. I teraz pytanie, co może być powodem częstego wchodzenia auta w tryb wypalania skoro filtr jest jak nowy i w komputerze jest wpisane, że jest nowy?

[ Dodano: 2019-07-31, 19:03 ]
Wyczytałem na forum, że za włączenie trybu wypalania odpowiada m.in czujnik różnicy ciśnień. Jak sprawdzić ten czujnik czy jest sprawny? Czy powinno przechodzić przez niego powietrze jak się dmuchnie w jedna czy drugą rurkę?
--- Koniec cytatu ---




A wprowadzili ci update do kompa, że filtr jest nowy? i jak go czyscili? ściagneli go całego, do maszyny i wypłukali? pokazali ci wydruk z pomiaru cisnienia? i powinienies miec gwaranacje u nich, wiec ja bym wrocil i niech sprawdzaja czemu wypala tak samo.

MK33:
czyścicie co jakiś czas wasze DPFy jakimiś środkami typu DPF Cleaner?? wczoraj na warsztacie rozmawiałem z kumplem że stosują takie środki jeśli klient chce i podobno widać że sadza jest czyszczona. Nie pamiętam jakiej marki to był środek u kumpla ale  preparat prawie 100 zł kosztował.

scin10:
Filtr był wyciągany przez mojego mechanika i zawieziony do firmy która czyści, myje DPFy. Był robiony update w kompie, że jest nowy. Nie wiem czy mierzyli ciśnienia podejrzewam, że nie.

micmardg:
Powinieneś dostać wydruk przepływu przed i po. Miałem problem z dpfem, wypalanie co 50-70 km, także dzień w dzień się załączał. Po wyjęciu, wyczyszczeniu, wynik przepływu przed: 246m3/h, natomiast po czyszczeniu 409m3/h, reset w komputerze. Po zabiegu wypalanie wystąpiło kolejno: 480km, 420km, 460km, także w moim przypadku chyba pomogło, zobaczymy jak będzie dalej...

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej