Forum > i40 VF

[i40 VF] Wypalanie filtra DPF w 1,7 CRDI

<< < (88/168) > >>

kacluk1987:
tylko 508 sw wygrywa silnikowo i skrzynią biegów automatyczną.
i40 mi sie bardziej podoba wnętrze jest mega praktyczniejsze schowki itp..

MD13:
no ja i40 mam w automacie i 168km , wagon  :mrgreen:

kacluk1987:
ale masz klasyczną skrzynię z hydrokinetycznym sprzęgłem-konwerter momentu obrotowego zasilany olejem.. teraz po lifcie montują skrzynie dct7 czyli dwa suche sprzęgła+ dwumas:  jedna tarcza na biegi parzyste drugaa nieparzyste+ wsteczny.. volkswagenowi to samo w dsg7 dq200 nie wyszło i sprzęgła padają i się przegrzewają.

ghost2255:
Skrzynie hydrokinetyczne przeważnie są trwalsze od dwusprzęgłówek.

Wystarczy wymieniać olej i będzie żyć długo.

kacluk1987:
ogółem hydrokinetyk na mody jest podatny:) moje stare e60 z 218 koni miało 250 i moment z 500Nm był podniesiony do około 600Nm i skrzynia nie padła a miała co robić.. a dwusprzęgłowe to tylok z mokrym sprzęgłem..

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej