Forum > i40 VF

[i40 VF] Wypalanie filtra DPF w 1,7 CRDI

<< < (63/168) > >>

Riux:

--- Cytat: "Pajaro" ---Riux czy rozwiązałeś problem wypalania co 30-50 km po regeneracji filtra?
--- Koniec cytatu ---


Niestety nie, jedyna roznica to mniejsze srednie spalanie

Alonzo_:

--- Cytat: "Alfred" ---Chciałbym zeby chociaz zbadali poziom sadzy czy cos takiego. Będe wiedzial przynajmniej ze mam odwiedzac zaklad gdzie regeneruja czy moze to wina czegos innego.
--- Koniec cytatu ---


Jak ja chciałem na gwarancji aby mi poziom zapełnienia dpfa sprawdzili to powiedzieli że tylko z serwisowym wypalaniem usługa i płatna. Nie pytałem się już dalej/ile.
Podjechałem do kolegi i mi za 100 przejrzał wszystko i wypalił z kompa.
Podejrzewam, że grzecznie  i z uśmiechem przeciągną Cię do tego listopada i "spieprzaj dziadu". Ale może się mylę. Oby.

kacluk1987:
aż tak problematyczny jest ten dpf?? wypalanie co 100km po mieście no serio... to powinno być min co 800km

Alfred:
Byłem z tym DPF. Sprawdzili na kompie. Pokazało ze wypalał 60km wczesniej i po 60km poziom tej sadzy był ok 14g (jezeli dobrze zrozumialem). Wypalili go serwisowo do zera i  mam kontrolowac. Jak znow wypali co 100km to powrot i zostawienie auta na 2 dni. Maja wtedy nim pojezdzic z 60km i sprawdzac na kompie jak szybko sie zapycha (tak goscia zrozumialem).
Nic nie zaplacilem. Wypalanie za darmo w ramach gwaranacji. To nie kumam jak tobie Alonzo kazali placic. Chyba rzeczywiscie kazde ASO inne...

Alonzo_:
Może dlatego, że od razu o to zapytałem.  Pewnie gdybym ze 2-3 x im zostawił auto i jakby  ich miszczowie porozkładali ręce kilka razy  to wtedy by sprawdzili. Oczywiście najważniejsze sprawdzą na końcu.
Przerabiałem to już w zawieszeniu. 3x zostawiałem auto, wymienili polowę zawieszenia, wciskali że prawe koło ma prawo stukac głośniej bo  jeżdzi bo dziurawym  brzegu jezdni. Od początku prosiłem o sprawdzenie amotryzatora (bo to w innym aucie przerobiłem) - ale  co ja tam wiem, się znam i bede uczył prawdziwych mechaników -  tak to mniej więcej wyglądało..... Wkurzony po 3 podejściu nie odebrałem auta, nie ukrywałem nerwa i dopiero za czwartym razem jak już nic innego im nie zostało wymienili amotryzator. Ale żeby nie było "po mojemu". Przy odbiorze auta poinformowali mnie że "trudno powiedziec jednoznacznie czy winny był amortyzator czy odbój, bo wymienili to i to".  :lol:
Ja nie widze żadnej przyjemności w obcowaniu z głuchymi debilami. Skoro właściciel jeżdżący autem na coś ich naprowadza, sugeruje a oni jakby wręcz odwrotnie od dupy strony zabierają się to mi jest szkoda czasu na takie "zabawy".
Dlatego nowego auta już nigdy sobie nie kupię  ;-) .
Dzięki ASO Hyundaia.
Było prze-miło, prze-sympatycznie, ale prze-mało profesjonalnie.
A wracając do tematu.
Jeśli masz takie wypalania, egr prawidłowo chodzi to oddadzą Ci auto z zaleceniem żeby po mieście jeżdzić MZK :-/
Bo dpfa raczej nie wymienią Ci na samym końcu (obym się pomylił). Jak pisałem gdzies - w hyundaiu są przypadki że sie dpfy rozpadały i wtedy na gwarancji wymieniają a poza tym to raczej ciężko. Skoro błedów nie ma, auto śmiga a tylko czesto wypala to wg nich wszystko z autem jest ok,  tylko źle je użytkujesz ;-) . A na diagnostyke układu zasilania (wtrysków) tez bym nie liczył u nich.
Ale walcz. Powodzenia.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej