Forum > i40 VF

[i40 VF] Wypalanie filtra DPF w 1,7 CRDI

<< < (59/168) > >>

mariusz00-82:
W moim przypadku wypalanie wygląda to  tak

Po wypaleniu serwisowym  w ASO na kolejny dzień miałem trasę 460 km

Pierwszy wypalenie miałem po przejechaniu 32km  wypalanie trwało przez 30km
 
Kolejne było po 45 km wypalanie trwało 23 km
Kolejne było po 80 km wypalanie trwało 24km
Kolejne było po 110km zawiesiłem się i niewiem ile trwało
Kolejne było po 133 km wypalanie trwało 17 km( 20 km miasta resztę trasa)
Kolejne było po 41 km wypalanie trwało 19 km

Teraz będę latał z tydzień po mieście to wypalanie będzie co 35 km bo będę wyłączać silnik

W ciągu dwóch tygodni przejechałem 2000 tyś kilometrów więc wystarczająca aby go przegonić .Jestem załamany tym że serwis twierdzi że wszystko jest ok

Jacek72:
W/g mnie, o ile DPF czyściłeś, problem jest z którymś z czujnikiem ciśnień. Któryś jest uszkodzony i podaje nieprawdziwe dane. Tu nie ma kosmicznej technologii... No chyba że masz uwalony wtrysk  i sypie sadzą, zawalając co chwila DPF... Ale to tylko wróżenie z fusów.
Podjedź do jakiegoś kumatego  niezależnego mechanika, może znajdzie problem...

mariusz00-82:
Auto jest na gwarancji a więc niema możliwości wyjęcia i wyczyszczenia DPF bo stracę gwarancję na DPF  auto ostatnio było trzy dni na serwisie w celu znalezienia problemu było poraz kolejny wszystko sprawdzane ale nic nie znaleźli..Teraz ASO poprosiło o podjechanie w celu wypalenia serwisowego aby jakieś parametry mogli pobrać i przesłać do Hyundai Polska w poniedziałek jade znowu do ASO w celu odczytu kolejnych parametrów.Aso robiło testy na dwóch Hyundai i40 i parametry były takie same jak w moim też tak często wypalał się DPF.Przy testach przy którym byłem wyjechaliśmy w trasę wypalanie się załączyło po powrocie wypalanie zakończyło się przed wjazdem na serwis sadza została wypalona do zera a więc cały proces przebiegł idealnie wszystko wypaliło .....tylko czemu kolejne wypalenie rozpoczyna się tak szybko ???? Rozmawiałem z kierownikiem serwisu zwracałem uwagę na popiół w DPF to powiedział że sprawdzali ciśnienie i jest wszystko ok....

Alonzo_:
W trasie  to nie jest normalne.
Coś musi być skopane. Jak Jacek72 pisze może powody są poza dpfem....
Musisz walczyć. Taki urok gwarancji. U swojego mechanika pewnie bys miał ogarnięte a tak...walenie łbem w ściane.

arti_100:
Na początku sierpnia wybrałem się moją i40 1.7 na wakacje do Albanii. (przebieg auta 150tys.) Łącznie na wakacjach zrobiłem 4tys. km i większość po autostradach. Auto wypalało DPF co 80-100km a zużycie paliwa było na poziomie 6,5 litra na 100km. Oczywiście paliwa tez przybywało w oleju. Po powrocie już bylem prawie zdecydowany na wycięcie DPF ale poczytałem ze będą sprawdzać te filtry na przegladach itp bla bla. Decyzja padła jednak że będę regenerował. Znalazłem fajny warsztat w okolicy który nawet daje 2 lata gwarancji na regenerowana cześć. Jestem już po zabiegu i teraz filtr wypala się co 400km a spalanie spadło do 5,3 litra na 100km. Zobaczymy na ile wystarczy ta regeneracja.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej