Forum > i40 VF
[i40 VF] Wypalanie filtra DPF w 1,7 CRDI
mariusz00-82:
Zmieniałem olej poza serwisem a więc serwis nadmiar odessał i teraz obserwujemy czy było za dużo zalane czy przybywa .Ogólnie ASO bardzo poważnie podeszło do tematu wszystko jest sprawdzane i wszystko jest ok .Auto zostało zostawione na trzy dni na testy i nic nie znaleźl.Serwis jeździł moim autem i obserwował parametry następnie zrobili jazdę dwoma innymi Hyundai i40 i wypalanie było tak samo często
Alonzo_:
Riux oleju przybywa Ci bo gasisz auto kiedy filtr się wypala i leje się
extra dawka paliwa do cylindrów. Tylko dlatego .
A że przy wypalaniu co 30-50 km to jest nie do obejścia to tak wlasnie masz.
Mariusz serwis sprawia wraženie że podchodzi poważnie. I jak widac to działa bo Ty masz takie wrazenie. W efekcie nic Ci nie pomagają i nie pomogą, ale wygłada jakby sie starali. Norma.
Jacek72:
Nie rozumiem jak hyundai może twierdzić , że wypalanie DPF-a co 30-50 km, to norma i wszystko jest ok.
Alonzo_:
A co ma teraz zrobić?
Dopóty sie da będą szli w zaparte i wmawiali ze z autem wszystko jest ok. A że tu nie ma norm to każdy będzie miał swoje zdanie. I tyle.
Chyba że ktoś założy sprawę i jakimś cudem wygra. Wtedy otworzy furtkę dla innych. Serwisy są przeszkolone ( nie tylko hyundaia) żeby podejść klienta odpowiednio i grać na czas. A przede wszystkim co sie da odrzucać od siebie. A auto jak ma kilkadziesiąt kkm nalotu to zawsze będzie wina twajego stylu jazdy wg nich w tym przypadku. A gdy typ jest mega upierdliwy to coś się robi że niby się robi i się powie ze wszystko ok tylko klient musi więcej jeżdzić tramwajem, akbo kupic benzyne. A gdy tylko gwarancja się skończy to " spieprzaj dziadu".
Moze jest tu jakis prawnik i wyrazi swoje zdanie pod względem prawnym czy coś z tym można zrobić opierając sie o jakieś paragrafy?
MD13:
benzyny od tego roku też mają dpf. Prócz mazdy która dzięki specjalnej konstrukcji swych silników spełnia normy bez dpf-a.
Nawigacja
[#] Następna strona