Forum > i40 VF

[i40 VF] Wypalanie filtra DPF w 1,7 CRDI

<< < (57/168) > >>

mariusz00-82:
Sam Hyundai nie wie jak to działa w moim przypadku czekam aż się silnik rozleci i zobaczymy co mi wtedy powiedzą.Z tego co się w ostatnim czasie dowiedziałem od ASO i Hyundai Polska że wypalanie co 50 km w mieście to prawidłowe wypalanie .Przedwczoraj Hyundai Polska poprosił aby ASO wypaliło DPF serwisowo i jakieś im parametry przesłali. Po  tym wypalaniu serwisowym po przejechaniu 33 km miałem znowu wypalanie tragedia i jak im wytłumaczyć że coś jest nie tak??? Macie jakieś argumenty których mogę użyć ????

Riux:

--- Cytat: "mariusz00-82" ---A co ile ci wypala się DPF?
--- Koniec cytatu ---


Co  30-50 km ( 50 % droga ekspresowa, 50% miasto )

mariusz00-82:
Mam identycznie jak ty serwis wszystko sprawdzał wielokrotnie i zapewniają mnie że to prawidłowe działanie DPF  :shock:

MD13:
Panowie pisałem to wcześniej. Algorytm wypalania jest zawiły. To co stwierdziłem przy wywołaniu DPF i rozmową z mechanikiem to jedno wypalanie jest od zapchania a drugie proforma od średniej prędkości. Jak jeździsz w mieście to wykrywa że średnia prędkość jest mała i wypala częściej.

Riux:
Samo wypalanie nie jest dla mnie problemem ale już przybywający olej i to w szybkim tempie tak. Nie mam pewnosci ze winny w 100% jest DPF i jego nadmierne wypalanie ale szybciej podwyzsza sie poziom na bagnecie w jezdzie miejskiej niz na trasie, stad przypuszczenia ze wszystkiemu winny jest ten pie******y DPF :). A nie jestem zawsze w stanie wyskczyć na trase na 20km

Opoweści, że wypalanie co 30km jest wporzadku to jakaś kpina. Przypuszczam, że nie mogą przyznać się do awarii ponieważ jest bardzo ciężka do zlokalizowania a co za tym idzie kosztowna

mariusz00-82 zwiększa Ci się poziom na bagnecie ?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej