Forum > i40 VF

[i40 VF] Wypalanie filtra DPF w 1,7 CRDI

<< < (23/168) > >>

weuek:

--- Cytat: "Alonzo_" ---
"I jak tu się nie wkur@ić mam" ...jak śpiewał poseł Marzec alias Liroy
--- Koniec cytatu ---

To proste - takie rzeczy bojkotuj!

Alonzo_:
Tak chciałem ale zaczął wtedy dolewać do oleju. I zrobiło się 1:0 dla niego ;-)
Lubie go stąd trzeba tę niedogodność drobną zaakceptować i pilnować jednak tego dopalania.

waszek_rmc:
Bałem się pisać, co by nie zapeszać :) Nadal się boję :)
Ale po operacji komplekssowej regeneracji:
1 dopalenie pod 410 km od wyjazdu z warsztatu... następne 640 km... Teraz już 300 na blacie i nadal nic... Zatem, operację uznaję za udaną. Mam nadzieję, że się nic nie zepsuje. A już tymbradziej dzień po gwarancji :)

Czyli, polecam. Zarówno regenerację jak i warsztat.

mariusz00-82:
No to tak zakupiłem Elm 327 +Torques pro na naszym forum znalazłem jak to ustawić i takie spostrzeżenia
Ustawiłem licznik temperatury katalizatora B1S2 i obserwowałem przez dwa dni testowania w mieście  przy krótkich odcinkach temperatura wachała się od 250-350°C .Wczoraj wyleciałam  w trasę 460 km po przejechaniu 143 km temperatura wzrosła do 622 °C rozpoczął się proces wypalania który trwał przez 26 km resztę trasy 330km  było wszystko ok .Dziś rano na zimnym silniku na światłach dziwnie przytkało mi samochód odpaliłem program i temperatura zaczęła wzrastać do ponad 500°C  dotoczyłem się do najbliższej expresówki i znów zaczęło wypalać trwało to ok 15 km  temperatura dochodziła do 670°C.Czy to normalne że po trasie zaczyna wypalać mi w korku na zimnym silniku ????

waszek_rmc:
Pytanie, jaka temperatura silnika jest optymalna dla wypalania, może nie potrzeba mu tych 89 stopni

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej