Autor Wątek: Nie zapalił :(  (Przeczytany 11935 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

rambo_3m

  • Gość
Nie zapalił :(
« Odpowiedź #15 dnia: 10 Kwiecień 2009, 22:08:48 »
Cytat: "kml"
rambo_3m, nie bój nic praktycznie u wszystkich producentów, którzy robią samochody "w dizlu" pompy zdychają a z tego co pamiętam to przoduje ford w tej dziedzinie. Taki urok współczesnych diesli, że lubi paść pompa, wtryskiwacze etc.


Tak - wiem o tym. Generalnie wszystkie nowoczesne diesle mają ta przypadłość że padają pompy i wtryskiwacze i nie ma znaczenia marka pojazdu ani producent układu zasilania paliwem - czy to Delphi czy Bosch - wszystko w Polsce pada raz częściej raz rzadziej.

kml

  • Gość
Nie zapalił :(
« Odpowiedź #16 dnia: 11 Kwiecień 2009, 07:31:03 »
rambo_3m, oraz kwestia gównianego paliwa i efekt murowany. Na Twoje szczęscie nie dałeś się naciągnąć i to sie liczy :)

BTW: dopisz do polecanych warsztatów ten od regeneracji bo nigdy nic nie wiadomo i może ktoś będzie do nich coś wysyłał ;)

Romcio

  • Gość
Nie zapalił :(
« Odpowiedź #17 dnia: 19 Wrzesień 2009, 21:18:22 »
Witam
Zmartwiłes mnie tym co Ci sie stało,
Powiedz ile Ciebie to kosztowalo, taka naprawa
Pozdrawiam

rambo_3m

  • Gość
Nie zapalił :(
« Odpowiedź #18 dnia: 18 Grudzień 2009, 10:30:09 »
Romcio: Regeneracja wtryskiwaczy - 4 x 50 zł, regeneracja pompy CR - 200 zł, inne pierdoły (filtry itp.) - 170 zł

Romcio

  • Gość
Nie zapalił :(
« Odpowiedź #19 dnia: 19 Grudzień 2009, 23:58:55 »
Podczas rozuchu gdy silnik jest zimny, slychac glosna proace pompy,
Ale jak tylko samochod popracuje 10 min ten halas zanika,
Co może byc powowdem glosnej pracy pompy w zbiorniku?

Carexpert

  • Gość
Nie zapalił :(
« Odpowiedź #20 dnia: 07 Styczeń 2010, 23:25:14 »
To nie marka "koreanska" zawinila ze padlo ci auto. To slabej jakosci paliwo tankowane na bylejakich tanich stacjach jest przyczyna. Znam przypadki ekstremalne gdzie nowe salonowe auta po pierwszym tankowaniu padaly i konczylo sie sporym rachunkiem. Niestety tak sie konczy tanie tankowanie paliwa slabej jakosci i nie marka jest tu winna bo jakiego auta bys nie kupil wspolczesne diesele na comonie maja ten sam problem i te same systemy paliwowe bo jak do tej pory sa tylko dwaj producenci o ktorych wspomniales ktorzy je wkladaja do aut na calym swiecie! Wtryski i pompy sa teraz bardzo precyzyjne i wysokocisnieniowe spadek cisnienia chocby w jednym przelewajacym wtrysku powoduje problemy rozruchowe bo sa na wspolnej listwie paliwowej. Wiec czy padnie pompa czy wtrysk nie zapali. Ale zapalone wlasnie jezdzi do zgaszenia. Ale co sie dziwic jak czesc paliwa ON robi sie z odbarwianego KWASEM oleju opalowego a chyba wiadomo jak bardzo kwas sie "lubi" z czesciami metalowymi. Cale szczescie ze juz jezdzisz ale ASO zmien skoro diesela odpalaja na popych. Chyba jescze nie robili remontu silnika po takim odpale...

Romcio

  • Gość
Nie zapalił :(
« Odpowiedź #21 dnia: 08 Styczeń 2010, 21:32:49 »
Witam
Panowie proszę o pomoc.
Co może byc powodem głóśnej pracy pompy paliwa w zbiorniku.(diesel)
Czy komputer może wykazać błedne prace pompy.
I ile może kosztować taka pompa?
Pozdrawiam