Forum > Getz
zawieszenie przód - problem z diagnozą :(
RADTUS:
pacjent: getz
lokalizacja: prawy przód
objaw: przy prędkościach 40-60km/h na długich nierównościach (praca zawieszenia z dużą amplitudą), dźwięk zbliżony do „podwieszonego na drucie tłumika / pracy resorów w bryczce” – może odrobinę niższy.
próby diagnozowania: wizyta w stacji diagnostycznej; szarpaki, podnośniki, solidnie i z zacięciem na lokalizację źródła.
wynik: brak luzów, wszystko poprawnie
Macie pomysł co takiego drażni moje zmysły ???
HaGie:
ja mam to samo tylko z lewej strony :/
ale jeszcze tego nie badalem :D
RADTUS:
Burza mózgów w pracy i stanęło na ponownej wizycie u diagnosty pt.:
badanie amortyzatorów > wynik > wszystko OK.
Cztery głowy więc jedna para uszu do kanału druga para na błotniku, dwójka bardziej rosłych przy otwartych drzwiach dała popalić gackowi > wynik > udało się odtworzyć ten drażniący dźwięk.
Podejrzany to górne mocowanie amortyzatora, póki co podejrzany bo do weryfikacji trzeba zdjąć podszybie. Na to juz nie było czasu, ale w weekend potwierdzę.
klodek:
Ja miałem stukanie na "praca zawieszenia z dużą amplitudą" ale przy prędkości do 10-20km/h...
Stawiałem na kielich lub mocowanie amortyzatora,
Szarpaki nic nie wykazały a stukanie powili się nasilało.
Postawiłem na wymianie gum stabilizatora P i L, i stukanie ustało.
Gumy kupiłem oryginalne za 20zł w ASO. Między nowym a zużytym była różnica średnicy koło 0,6cm-0,8cm.
RADTUS:
wymienione:
> mocowanie amortyzatora P
> łączniki stabilizatora P/L
trasa Pomorze > Kraków
pierwsza dziura w Krakowie i znowu słychać ten "dziwny dźwięk" :( > wielkie pudło!
Jest szansa, że to dźwięk wydawany przez amortyzator ? mimo poprawnego tłumienia ?
Nawigacja
[#] Następna strona