Forum > Instalacja LPG, CNG, inne

Przekladka - gdzie umiejscowic parownik?

(1/3) > >>

Hants:
Sloneczko ladnie swieci, cieplo sie zrobilo - no to czas rozpoczac sezon brudzenia sie, dlubania i poprawiania fabryki.

Jest sobie takie cus:


i takie cus:


Zaproponujcie, proszę, najlepsze miejsce na parownik.

Hants:
Nic nie doradziliscie - ale ja jestem kreatywny: fotka w momencie ostatnich przymiarek:



Niestety - zabraklo mi rury na umiejscowienie elektrozaworu tam - gdzie chcialem, czyli w miejscu z dziurka - na lewo od numeru auta. Obecnie zawor mam schowany gleboko za kolektorem dolotu i nie podoba mi sie to rozwiazanie.

Martwie sie troche odworconymi zaworami do gazu - okazalo sie, ze listwa ma niesymetryczny wlot gazu w fazie cieklej i zaslepke.

Calosc dziala pieknie - jestem z siebie bardzo zadowolony :-)

Jak nazywa sie narzedzie to trwalego zaciskania przewodow gumowych taka metalowa opaska?

Pozdrawiam!

e-gen:
powinieneś prześc na wtrysk fazy ciekłej i nie miałbyś problemu umiejscowienia reduktora :mrgreen:

Ja miałem prownik przy akumulatorze, z tym że w Lantrze nie było tej plastikowej rury doprowadzającej powietrze znad chłodnicy

mihu_24:
Wedle prawideł gazownictwa parownik powinien być zamontowany równolegle do kierunku jazdy.
Wyobraż sobie sytuację w której bardzo ostro hamujesz i w jednej chwili musisz przyspieszyć.
Przy takim ustawieniu parownika siła ,która podczas hamowania działa na membranę zamyka ją powodując odcięcie dopływu paliwa.
Nie muszę dodawać co się może stać gdy nagle musisz przejść z hamowania w przyspieszanie :shock:

Radziłbym od razu poszukać miejsca na takie ustawienie reduktora.

Powodzenia.

Hants:
mihu_24, Sugerujesz, ze poprzednio mialem zle ustawiony parownik? :shock: Jedyne co teraz zrobilem, to go przekrecilem o 90 wedle jego osi, w uprzednim ustawieniu - nigdy nie zdarzyl sie opisywany przez Ciebie problem.

Poza tym - mam czujnik na listwie wtryskow gazu - spadki cisnienia skutkuja natychmiastowym zalaczeniem benzynowych.

To o czym mowisz, jest bardzo istotne przy ustawieniu wielozaworu w butlach toroidalnych - powinien byc zawsze na przeciwleglym krancu do kierunku jazdy.

e-gen, a gdzie bys wkrecil wtryskiwacze ? ;-) Na powaznie mowiac - zupelnie nie wiem jak cos takiego mialoby byc rozwiazane..

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej