Forum > i40 VF
[i40 VF] Lista problemow I40
shevar:
Przegląd po 30 tyś zbiegł się z rocznym (przegląd powłoki lakierniczej).
Olej + filtr + kabinowy.
W sumie nic specjalnego tam nie było - faktura już w księgowości.
Olej stanowił najwiekszą pozycję chyba - 5,7 l za ok. 65 zł/l.
Z tego co jeszcze pamiętam sama robocizna to 350 zł.
filtr oleju coś ok. 50 zł, przeciwpyłkowy ponad 100. Był tez jeszcze jakiś korek - ale to już jakieś drobiazgi.
Uzupełnili też płyn w spryskiwaczach (miałem pełen zbiornik, więc na fakturze było 6 zł).
Ale radzę przd przeglądem uzupełnić bo u nich litr to cos ok. 26 zł ;-)
Alonzo_:
Troszkę drogo jak z takie usługi.
U mnie za litr oleju 85 wołali.
Ja jak na 15kkm wymieniałem oliwę to przez te cenę ze swoim olejem pojechałem . Za litr u nich mam 4l bańkę. A za wymianę z ich filtrem oleju zapłaciłem 130 zł.
Ok. 120 za olej swój + 130 + 100 za kabinowy jak piszesz+ przegląd lakieru 60 zł.
Można to załatwić spokojnie w połowie tej kwoty.
Sporo za robociznę liczą w takim razie.
Jak wszystkie inne serwisy , z tego żyją w sumie.
Marcin12:
Dlaczego w Polsce trzeba płacić za przegląd lakieru ?
W Dani ta usługa jest za darmo dostaje list co roku ze mam się stawić i to wszystko, trwa to około 20 minut.
Czyli w Polsce serwisy wystawiają fakturę klientowi a druga wysyłają do Hyundaia ?
CRB_Hyundai:
Przed Świętami Bożego Narodzenia wymieniono mi kierownicę i gałkę zmiany biegów. Teraz mam wrażenie, że są pokryte prawdziwą, gładką skórą. Kierownica jest miła w dotyku, ręka nie ślizga się.
Ale jest jeszcze coś, co mnie mocno zaskoczyło.
Poprzednia kierownica bardzo mocno się nagrzewała. Nie było jakiejś reguły kiedy się wyłączy itp. Potrafiła się rozgrzać tak mocno, że nie przyjemnie było ją dotykać. Po wymianie, nowa absolutnie nagrzewa się już inaczej. Nie parzy. Wyłączy się wtedy kiedy trzeba. Na prawdę duża poprawa. Być może to przegrzewanie się mojej przyśpieszyło jakąś degradację poszycia kierownicy ?
Aha nowa oznacza, że "środek" z emblematem H oraz poducha i przełączniki zostają te same.
Podsumowując teraz jest super.
Iktorn:
Moja kierownica po paru miesiącach przestała "parzyć" i jest już ok.
Na przeglądzie zgłaszałem stuki przy prawym podszybiu, poprawili i znowu się pojawiło :evil: U Was wyeliminowali problem na dobre ?
Edit
Byłem wymienić na gwarancji "siłownik klap wirujących w kolektorze wydechowym" - wyrzucało co jakiś czas błędy silnika.
PS. Denerwuje mnie, iż pojawiające się błędy nie są "wypluwane" na wyświetlaczu (co to za błąd - tak mam w Peugeocie) + brak sygnału o takim błędzie czy rezerwie paliwa. Piszczy jedynie spadek temp. poniżej 4 st. C.
Nawigacja
[#] Następna strona