Autor Wątek: [i40 VF] Lista problemow I40  (Przeczytany 182563 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline Alfred

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 160
[i40 VF] Lista problemow I40
« Odpowiedź #225 dnia: 26 Marzec 2018, 16:30:00 »
Mam pytanie. Kolega ma i40 z 2015 roku po FL. Z seryjna nawigacja. I od jakiegos czasu ma problemy z elektronika. Rozładowuje mu akumulator (wymieniony został nowy więc to nie wina, że jest stary), gubi mu zasięg na nawigacji i pokazuje, całkiem inna lokalizację a ostatnio nie jest w stanie otworzyć bagażnika. Zablokowało się i nie da rady;/ ktoś miał podobną sytuację z autem po FL? Narazie ASO powiedziało ze nie widzą problemów z akumulatorem i, że coś zabiera prąd. Navi zresetowali i działało chwile dobrze. Jednak problem znów się pojawił. Będzie jechać do ASO znów bo teraz jest ten problem z bagażnikiem. Może ktoś z Was wiedzieć lub przypuszczac co jest nie tak?

Offline Piotras85

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 40
[i40 VF] Lista problemow I40
« Odpowiedź #226 dnia: 27 Marzec 2018, 08:39:39 »
Witaj Alfred.
Jeśli chodzi o problem z klapą i rozładowujący się akumulator w i40 po lifcie to ja już ten problem znam z mojego i40. U mnie było tak że albo nie mogłem otworzyć klapy wcale albo sama się otwierała i zamykała ( jak tylko byłem w zasięgu auta tzn. kilka metrów) . I oczywiście akumulator wyje...y do zera. Pojechałem na serwis ( w Niemczech ) , powiedzieli że jest to już znany im problem. Problem tkwi , jak gościa dobrze zrozumiałem w klapie bagażnika a dokładnie pod tą zewnętrzną plastikową częścią jest jakaś wtyczka która koroduje i robi się zwara jakaś i się zaczyna cyrk. Zostawiłem auto na parę godzin i po problemie.

[ Dodano: 2018-03-27, 08:41 ]
Więc kolega może iść i pouczyć geniuszy z serwisu. Bo sie zabierają do tego jak pies do jeża.

Offline orzelek

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 33
[i40 VF] Lista problemow I40
« Odpowiedź #227 dnia: 27 Marzec 2018, 18:15:37 »
Duże prawdopodobieństwo jest ze klamka robi zwarcie i dlatego rozwala akumulator jak to w większości aut bywa

Offline printer

  • HKP
  • **
  • Wiadomości: 2
[i40 VF] Lista problemow I40
« Odpowiedź #228 dnia: 01 Kwiecień 2018, 03:59:31 »
Witam,
mam szybkie pytanie.
Wytarła mi się kierownica, auto z 15r. przebieg 92tyś, załapię się jeszcze na gwarancyjną wymianę ?

Offline Venom

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 278
[i40 VF] Lista problemow I40
« Odpowiedź #229 dnia: 02 Kwiecień 2018, 10:46:59 »
tak

dragonball

  • Gość
[i40 VF] Lista problemow I40
« Odpowiedź #230 dnia: 11 Kwiecień 2018, 14:51:29 »
To ja sie pochwale moja litania problemow z I40 tourer:
Auto w najbogatszej wersji Premium SE 1.7CRDI  z 2013r z panorama
Kupilem je w 2015.. (jak mialo 2.5 roku i 20k mil) w UK
Wymienie usterki chronologicznie:
- odrazu dealer wcisnal mi zepsuty jeden kluczyk - wymieniony zaraz na gwarancji
-  kolejne pol roku wymiana wysprzeglika (fabrycznie wadliwy) - na gwarancji - zglosilem ze woda leje sie do srodka od strony psazera
- kolejne pol roku kopanie sie z dealerem ze woda sie leje mimo ze oni nie widzieli problemu.. na tej deszczowej wypie to jest powazny problem jak woda sie leje podczas deszczu.. wkoncu przyznali sie - szyba fabrycznie zle wklejona.. przekleili.. zostawili stara szybe ale juz sie nie lalo
- kolejne 3miechy xenony zaczely swirowac-  padl akumulator dzieki cudnemu start/stop(samochod (4lata) orginal koszt 250£ zaplacilem (OEM by mnie kosztowal 80£ ale nie chcialem im dawac powodu do wymowek)
- kolejne 3 miechy padl kolejny kluczyk(drugi tym razem przestaly dzialac przyciski) wymieniony na gwarancji - zauwazony szybki ubytek plynu chlodniczego .. dolali kazali pojezdzic..
..pojezdzilem.. plyn spierdala w tempie 0.5l na 1000km (maraton do Polandii 2000km poszlo przeszlo 1l w jeden dzien)..
..diagnoza silnik sam sie zupgrade'owal ze spalinwego na hybrydowy spalinowo-parowy.. co za chu.nia samochod ma dopiero 40k mil, jazda bardzo grzeczna bo na wyspie Orwella kamery sa wszedzie..

Offline Venom

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 278
[i40 VF] Lista problemow I40
« Odpowiedź #231 dnia: 12 Kwiecień 2018, 12:48:36 »
auto z UK nie może być bez problemów

dragonball

  • Gość
[i40 VF] Lista problemow I40
« Odpowiedź #232 dnia: 12 Kwiecień 2018, 15:45:23 »
"auto z UK nie może być bez problemów"
To nie auto z UK tylko auto w UK.. pozatym co to ma do rzeczy?
Auto montowane w Koreii.. najbogatsza wersja .. powinna byc jakas kontrola jakosci .. ale jednak nie ma.. co korporacja to korporacja.. ale niestety tania podrobka korporacji Japonskich na polwyspie Koreanskim widac ze nie daje rady.

Offline Venom

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 278
[i40 VF] Lista problemow I40
« Odpowiedź #233 dnia: 13 Kwiecień 2018, 07:50:58 »
co to ma dorzeczy ? Ano to ze np nikt normalny nie kupi  motocykla sprowadzonego z UK. Too jest zawsze zardzewiały syf , kosztują dużo mniej niż sprzęty z kontynentu i a jak się ktoś połąszczy zawsze są problemy. Czemu z autami ma być inaczej? Raczej wilgoć i syf nie rozróżnia czy to moto czy auto.

dragonball

  • Gość
[i40 VF] Lista problemow I40
« Odpowiedź #234 dnia: 13 Kwiecień 2018, 12:45:19 »
" Ano to ze np nikt normalny nie kupi motocykla sprowadzonego z UK. Too jest zawsze zardzewiały syf , kosztują dużo mniej niż sprzęty z kontynentu i a jak się ktoś połąszczy zawsze są problemy. Czemu z autami ma być inaczej? Raczej wilgoć i syf nie rozróżnia czy to moto czy auto."
Prosze przestac powtarzac bzdury zaslyszane na grillu u somsiada gdzie kolesie ktorych najwiekszym wyczynem podrozniczym byla wycieczka pod palac Kultury i Nauki.
W UKeju prawie nie ma zimy. Nie ma blota posniegowego. Drogi sa solone tak rzadko ze praktycznie mozna sie slizgac. Moj poprzedni samochod to byl 10 letni Focus (mialem go 5 lat) i nie bylo na nim sladu rdzy..
Moj przyklad jest przykladem kiepskiej JAKOSCI PRODUKCJI firmy Hyundai.
Samochod ktrym jezdze zostal wyprodukowany w KOREI. Nie ma na nim sladu rdzy a lakier perla jest naprawde w dobrym stanie bo slonce tak nie prazy jak na poludniu.
Wszystkie powazne usterki w tym samochodzie to sa NIEDOROBKI W PROCESIE PRODUKCJI. Kluczykow nie zakopuje na zime razem z ziemniakami. To jest elektronika ktora powinna dzialac tym bardziej ze jest to wersja "zblizeniowa" i przyciskow uzywam tylko do automatycznej tylniej klapy.
Sprzeglo i silnik jest zaprojektowany i wykonany przez Hyundai.. to nie Focusy czy inne Volvo co jezdza na silnikach PSA..
To jest topic na temat problemow modelu I40 a nie "historie zaslyszane o rdzewiejacych samochodach z UK". Akurat w mojej historii nie ma sladu narzekan na rdze.. a zle wklejona szyba ,ktora przeciekala to akurat tez nie ze wzgledu na rdze ani uszczelke tylko zostala "FABRYCZNIE ZLE WKLEJONA".

Offline wtom

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 365
[i40 VF] Lista problemow I40
« Odpowiedź #235 dnia: 13 Kwiecień 2018, 13:04:31 »
po pierwsze kupiłeś używane auto i nigdy nie wiesz na 100% co było z nim nie tak
po drugie statystycznie się zdarza aczkolwiek z niskim prawdopodobieństwem, że trafiłeś na pechowy egzemplarz w którym skumulowały się usterki
raczej są to dobre auta o czym świadczą rankingi i ceny używanych

Offline Venom

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 278
[i40 VF] Lista problemow I40
« Odpowiedź #236 dnia: 16 Kwiecień 2018, 10:26:09 »
Cytat: "dragonball"
" Ano to ze np nikt normalny nie kupi motocykla sprowadzonego z UK. Too jest zawsze zardzewiały syf , kosztują dużo mniej niż sprzęty z kontynentu i a jak się ktoś połąszczy zawsze są problemy. Czemu z autami ma być inaczej? Raczej wilgoć i syf nie rozróżnia czy to moto czy auto."
Prosze przestac powtarzac bzdury zaslyszane na grillu u somsiada gdzie kolesie ktorych najwiekszym wyczynem podrozniczym byla wycieczka pod palac Kultury i Nauki.
W UKeju prawie nie ma zimy. Nie ma blota posniegowego. Drogi sa solone tak rzadko ze praktycznie mozna sie slizgac. Moj poprzedni samochod to byl 10 letni Focus (mialem go 5 lat) i nie bylo na nim sladu rdzy..
Moj przyklad jest przykladem kiepskiej JAKOSCI PRODUKCJI firmy Hyundai.
Samochod ktrym jezdze zostal wyprodukowany w KOREI. Nie ma na nim sladu rdzy a lakier perla jest naprawde w dobrym stanie bo slonce tak nie prazy jak na poludniu.
Wszystkie powazne usterki w tym samochodzie to sa NIEDOROBKI W PROCESIE PRODUKCJI. Kluczykow nie zakopuje na zime razem z ziemniakami. To jest elektronika ktora powinna dzialac tym bardziej ze jest to wersja "zblizeniowa" i przyciskow uzywam tylko do automatycznej tylniej klapy.
Sprzeglo i silnik jest zaprojektowany i wykonany przez Hyundai.. to nie Focusy czy inne Volvo co jezdza na silnikach PSA..
To jest topic na temat problemow modelu I40 a nie "historie zaslyszane o rdzewiejacych samochodach z UK". Akurat w mojej historii nie ma sladu narzekan na rdze.. a zle wklejona szyba ,ktora przeciekala to akurat tez nie ze wzgledu na rdze ani uszczelke tylko zostala "FABRYCZNIE ZLE WKLEJONA".

hehehe kolego, widze ze przy grillu to ty coś zasłyszałeś. NIE CHODZI O ZIME I O  BŁOTO POSNIEGOWE A O WILGOC WYNIKAJACA Z POŁOZENIA GEOGRAFICZNEGO . Mam nadzieje że nie muszę tłumaczyć ?????

Offline MD13

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 344
[i40 VF] Lista problemow I40
« Odpowiedź #237 dnia: 16 Kwiecień 2018, 10:34:42 »
No tu Venom ma rację. Inny klimat inna wilgotność. I to jest normalne że w UK auta mają pod tym względem pod górkę. Ale tak czy siak to może i kolega trafił na jakiś trafny egzemplarz.

Offline Alonzo_

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 349
[i40 VF] Lista problemow I40
« Odpowiedź #238 dnia: 16 Kwiecień 2018, 13:27:48 »
A ja sadzę że Venom trochę przesadza.
Położenie geograficzne tu nie ma nic do rzeczy wg mnie.
Trafił kolega na pechowy egzemplarz... Czy mocno pechowy? Sa gorsi pechowcy i to w tych "uznanych" markach. Po prostu dzis motoryzacjia jest gównianej jakości niezaleznie spod jakiego znaczka. Albo masz szczęście i trafisz egzeplarz nawet na przysłowiowe "F" ktory nie kaprysi latami albo na taki , którgo celownik (np M-B) co chwila jest wycelowywany w serwis.
A co do tego konkretnego przypadku to szyba jest tu faktycznie wtopą i niechlujstwem montażowym, ale najgorszymoze być ten ubytek płynu.
Reszta to rzeczy które mogą w eksploatacji zdechnąć.....Czasami szybciej niż później.  
Bo kluczyk w 3-4 letnim aucie - ma prawo nie zadziałać -  bateria, albo dostał w kość- mógł mieć ciężki zywot.
Wysprzęglik - zdarza się - od tego jest gwarancja
Akumulator? Po 4 latach z S/S ..... to w ramach "normy" moze strzelić.
Co było z tym ksenonem? Zarówka, przetwornica ? Czy co?

Wtopa dla mnie to szyba co cieknie.
No a najgorsze to uciekanie płynu bo to zwiastowac może wymiane silnika.
Jak jest jeszcze gwarancja to nie powinno byc problemu bo to znany temat.
Nic nie jest idealne. Dlatego jest gwarancja. Ale czasami  walka z serwisem jest upierdliwa i męcząca.
Dlatego jak komus to przeszkadza, kupuje się używke i nie ma płaczu - stawia się do zaufanego mechanika, który zrobi lepiej i szybciej niż serwis.
Nie bronie marki/modelu bo do ideału daleko ale też nie popadajmy w skrajności.

Michaello84

  • Gość
[i40 VF] Lista problemow I40
« Odpowiedź #239 dnia: 17 Kwiecień 2018, 13:17:36 »
W przypadku mojego i40 (rocznik 2012, pierwsza rejestracja 09.01.2013) było kilka problemów.

Kierownica podgrzewana - odkształcenia przy regulacji od tempomatu. Wymieniona na gwarancji.
Czujniki parkowania, najpierw przód a potem tył. Wymienione dwie czujki przednie i dwie tylne
Falowanie obrotów - wymieniony wariator klapek w układzie dolotowym - usterka dalej obecna była.
lipiec 2017 - stuki w silniku. wymieniono silnik na gwarancji. (przebieg 179000km)
wrzesień 2017 - stuki w nowym silniku - wymieniono silnik na gwarancji. (183000km)

Przy okazji wymian silników, robione kompletne rzekomo sprzęgło. Po drugiej naprawie wymieniono DPF (wcześniej, przy poprzednich wizytach w ASO, wielokrotnie go czyszczono)

Od tamtego czasu, odpukać, wszystko działa bardzo dobrze. Okazuje się, że silniki do i40 nie przyjeżdżają całe na paletach, tylko w częściach i ASO je składa. Powodem drugiej wymiany silnika, było nieprawidłowe złożenie silnika przy pierwszej wymianie.

Jedno czego mi ASO nie zrobiło, to wymiana reflektorów (xenon). Są dziwne plamy na kloszu od wewnątrz, co według informacji znalezionych w internecie, może wpływać na żywotność soczewki. ASO stwierdziło, że im HMP odmówił wymiany gwarancyjnej. Gdyby parowały to byłoby ok.

Podsumowując, mam auto w którym gwarancja się skończyła w styczniu tego roku, jednakże mam nowy silnik, co jest niewątpliwym plusem. Silnik zdążyłem już dotrzeć, od wymiany przejechałem niecałe 10000km.

Kolejnym autem w rodzinie będzie zamówione nowe i40 2.0 benzyna kombi, ale pod inną marką, czyli KIA OPTIMA ;) Dokładnie ten sam samochód, ale warunki gwarancji inne