Forum > Lantra

Uszczelka wydechu a spalanie

<< < (2/2)

xmsmmgr:

--- Cytuj ---Nie wierzę w spalanie 15 litrów w Lantrze 1.6 nawet przy ciężki bucie - tu musi być inny problem. W sumie nie wiemy czym zasila silnik autor wątku, Pb czy LPG??
--- Koniec cytatu ---

Zapomniałem powiedzieć - Pb :)

Już kiedyś (na starym forum) zacząłem temat o dużym spalaniu ale niestety nic nie udało się ustalić. Mechanicy do których jeżdżę mówią mi że to nie możliwe. Tyle kasy już włożyłem żeby ograniczyć spalanie - bez skutku. Już wole sam grzebać i czegoś szukać - stąd właśnie pytania na forum.

PS. Najciekawsze jest że kiedyś paliła mi 8l w mieście. Super. A kiedyś, praktycznie z dnia na dzień wskaźnik zaczął szybciej spadać w dół :)

Jarek:
Uszczelka nie ma wpływu na spalanie w normalnych warunkach, prędkość wypływu spalin = powyżej prędkości dźwięku i temperatura ok. 500 st C, to powoduje że spaliny są wypychane przez nieszczelności na zewnątrz a nie wsysane świeże powietrze do rury.

--- Cytat: "xmsmmgr" ---Tyle kasy już włożyłem żeby ograniczyć spalanie - bez skutku
--- Koniec cytatu ---

Nie wydawaj kasy tylko na początek zacznij od spraw banalnych - oceny wyglądu świec zapłonowych po ich wykręceniu. Wiele osób zapomina o tym że ich wygląd daje bardzo wiele odpowiedzi na temat problemów ze spalaniem.

e-gen:
Podpowiedź z serwisówki:



Sposób sprawdzenia czujnika temperatury zasysanego powietrza



a jak z przyspieszeniem?

Hants:
Moja pierwsza Lantra - tuz przed swoja smiercia w okolicy 200 kkm miala ten sam problem. Nigdy nie zdefiniowalem problemu, ale wydawalo mi sie, ze to wina zaworow, pierscieni itp.. Lantra 1.6 spalala mi ponad 15 litrow.

xmsmmgr:
e-gen

--- Cytuj ---a jak z przyspieszeniem?
--- Koniec cytatu ---


No właśnie przyspieszenie... W sumie po wyżej 4000obr to i dobre :), ale do tych obrotów nieciekawe. Ponadto przy gwałtownym wciśnięciu gazu występuje chwilowe zduszenie(opóźnienie). Potem obroty lecą do góry normalnie

Hants

--- Cytuj ---Moja pierwsza Lantra - tuz przed swoja smiercia w okolicy 200 kkm miala ten sam problem. Nigdy nie zdefiniowalem problemu, ale wydawalo mi sie, ze to wina zaworow, pierscieni itp.. Lantra 1.6 spalala mi ponad 15 litrow
--- Koniec cytatu ---


Jeżeli chodzi o pierścienie to odpada bo mam dobrą kompresję(po 12)

Nie chciałbym powtarzać kiedyś zaczętego wątku więc napisze jakie rzeczy już wymienione:
- wszystkie filtry, świece, rozrząd, sonda Lambda, kable zapłonowe, silniczek krokowy,
- badania: komputer - żadnych błędów, badanie spalin: lekko podwyższony poziom tlenu(podobno gdzieś lewe powietrze dostaje), ciśnienie sprężania - po 12, czujnik położenia przepustnicy - ok

Chyba niczego nie ominąłem :)

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej